.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت خودروهای داخلی ۳۵ تا ۴۰ درصد ارزان شد / خودروهای فرانسوی در راه ایران
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران از کاهش 35 تا 40 درصدی قیمت خودروهای داخلی در بازار خبر می‌دهد و همچنین یک کارشناس بازار خودرو می‎گوید: با اظهارات اخیر فرانسوی‌ها در آینده نزدیک پژو راهی بازار ایران می‌شود.

تجارت نیوز: با کاهش قیمت دلار در کانال ۱۰ هزار تومان بازار خودرو بدون حرکت ایستاده است و تقاضایی برای خرید خودروهای داخلی و خارجی مشاهده نمی‌شود.

در همین حال رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با کاهش قیمت دلار قیمت خودروهای داخلی ارزان شده است؟ به تجارت‌نیوز می‌گوید: بازار خرید و فروش خودرو راکد است. فعلا کسی خریدار و فروشنده خودرو نیست. خوشبختانه عرضه بهنگام خودروها از سوی شرکت‌های خودروسازی قیمت خودروهای ایرانی را بین ۳۵ تا ۴۰ درصد ارزان کرد.

سعید موتمنی می‌افزاید: کاهش قیمت خودروها از یک طرف به فروکش شدن قیمت دلار باز می‌گردد و از طرف دیگر دستگیری مدیران خودرویی نیز عاملی بر روند سراشیبی قیمت خودرو شده است. معتقدیم قیمت خودروهای داخلی به روزهای قبل از سال ۹۸ باز می‌گردد.

او اظهار می‌کند: در بهمن ماه قیمت خودروهایی همچون پراید ۱۱۱، پژو ۲۰۶ تیپ دو و پژو پارس به ترتیب ۳۷ ، ۵۸ و ۸۰ میلیون تومان بود این درحالی است که امروز قیمت این خودروها به ترتیب ۴۸، ۷۹ و ۹۴ میلیون تومان است. در حال حاضر قیمت پژو پارس ۱۴ میلیون تومان حباب دارد که در آینده نزدیک این حباب‌ می‌ترکد.

موتمنی در توصیه‌ای به مردم می‌گوید: از اواخر فروردین ماه تا اواخر مرداد ماه امسال قیمت خودرو حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد ارزان شد. در حال حاضر اختلاف قیمت خودرو در بازار و کارخانه زیاد است و انحصاری در فروش خودروها مشاهده نمی‌شود. در این بازه زمانی تنها توصیه ما به مردم این است که در صورت نیاز به خودرو تنها به نمایشگاه‌های دارای پروانه کسب مراجعه کنند تا در این وضعیت با خسارات مالی مواجه نشوند.

آیا قیمت خودروها داخلی و خارجی ارزان‌تر می‌شود؟

همچنین یک کارشناس بازار خودرو اتفاق‌های اخیر بین‌المللی را عامل کاهش قیمت خودرو عنوان می‌کند و به تجارت‌نیوز می‌گوید: با مذاکرات انجام شده و اظهارات اخیر فرانسوی‌ها در بخش بین‌الملل به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک پژو راهی بازار ایران شود.

بهرام شهریاری در پاسخ به این پرسش که آیا با کاهش قیمت دلار قیمت خودروهای داخلی هم ارزان خواهد شد؟ پاسخ می‌دهد: قطعا کاهش قیمت دلار بر ارزان شدن قیمت خودرو تاثیرگذار است. باید دید که بانک مرکزی نسبت به قیمت ارز چه سیاستی را اتخاذ می‌کند؟ چنانچه کاهش قیمت ارز ادامه‌دار باشد ممکن است که قیمت خودروهای داخلی و خارجی نیز به زودی ارزان‌تر شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.