.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با آخرین خبراز وضعیت مصدومان حادثه ؛
سقوط مینی‌بوس به دره با 16 سرنشین زن در نوشهر
شمال نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر چالوس از سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به دره‌ای در جاده روستای لشکنار بخش کجور شهرستان نوشهر خبر داد.....
سقوط مینی‌بوس به دره با 16 سرنشین زن در نوشهر

به گزارش شمال نیوز، امیرحسین عسگرزاده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که بر اثر این حادثه سه نفر از ۱۶ سرنشین مینی بوس مصدوم شدند که توسط هلال احمر و اورژانس به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

وی با اعلام این که تمامی سرنشینان مینی بوس زن بودند.

وی توضیح داد: مینی بوس که از جاده روستای لشکنار به سمت دوآب در حال حرکت بود متوقف شد تا مسافر سوار کند و همزمان راننده هم برای تمیز کردن شیشه جلو از خودرو پیاده می شود که مینی بوس با وجود کشیده بودن ترمز دستی به حرکت در می آید و به داخل یک دره ای با حدود پنج متر ارتفاع سقوط کرد و در برخورد با دیوار یک منزل مسکونی متوقف شد.

عسگرزاده گفت: بلافاصله یک تیم با تمام تجهیزات امداد و نجات به همراه یک آمبولانس این جمعیت از پایگاه لارک شهرستان به همراه اورژانس مجلار برای کمک به محل اعزام شدند.

وی وضعیت جسمانی مصدومان را خوب اعلام کرد.

بخش کجور نوشهر با برخورداری از ۶۲ روستا و ۲ شهر ، دستکم ۱۲ هزار نفر جمعیت ثابت و ۲۵ هزار نفر جمعیت متغیر دارد و این منطقه ییلاقی و کوهستانی درفاصله حدود ۷۵ کیلومتری جنوب شرقی نوشهر قرارگرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.