.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیم نساجی تاریخ و هویت مازندران است/ بازسازی استادیوم
استاندار مازندران گفت: تیم نساجی فقط بک تیم فوتبال نیست تاریخ و هویت و عشق است.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسینزادگان قبل از ظهر پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از بهسازی و نوسازی استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر، گفت: افزایش رضایتمندی مردم و بالابردن امید اجتماعی از وظایف مهم محسوب می‌شود که افزایش امید اجتماعی برای مردم قائم‌شهر اول نیم نساجی و بعد کارخانه نساجی است.

وی با ببان اینکه مازندران در حوزه باشگاه داری دارای مشکل است، بیان کرد: چون در استان شرکتهای بزرگ وجود ندارد و اقتصاد مازندران بر پایه کشاورزی است، و وجود خرد سرمایه گذاری و طبقات اجتماعی متوسط و رو به پایین، جمعیت ما را تشکیل می‌دهند، با توجه به وجود همه استعدادهای ورزشی با مشکل تیم‌داری مواجه هستیم.

حسین زادگان ضمن تشکر از همه حامیان مالی تیم نساجی، تصریح کرد: به عشق این تیم همه پای کار آمدند و دل همه عاشقان این تیم ۷۰ ساله را شاد کردند.

استاندار مازندران، در بخش دیگری از سخنان خود به کارخانه نساجی قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: این کارخانه مطالبه دوم مردم قائم‌شهر است که در حوزه صنعت با مشکلات چندین ساله مواجه است که با شرایط خاص موجود و به لحاظ مالکیتی امکان اینکه دولت بتواند مستقیم اعتبار در نظر بگیرد نیست، اما با پیگیریهای انجام شده تفاهم نامه‌ای با ستاد اجرایی فرمان امام منعقد شد و بزودی کارخانه نساجی ساماندهی و راه‌انداری خواهدشد.

وی با تأکید بر اینکه احیای کارخانه نساجی موجب بقای تیم نساجی است، عنوان کرد: اگر کارخانه نساجی مازندران احیاء شود بطور حتم می‌تواند بعنوان یک شرکت بزرگ حامی مالی باشگاه نساجی شده و نساجی را از حالت تیم خارج کند و تا همیشه تیم فوتبال نساجی مازندران پایدار بماند

۱۷ میلیارد تومان هزینه برای بازسازی استادیوم شهید وطنی

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، در آیین افتتاح ورزشگاه شهید وطنی، ییان کرد: استادیوم شهید وطنی از سال ۶۸ در خدمت تیم نساجی است.

وی در خصوص آخرین وضعیت استادیوم شهید وطنی، گفت: نصب ۷ هزارو ۲۰۰ صندلی، احداث رختکن برای بازیکنان، اتاق داوران، اتاق پزشکی، اتاق کنفرانس خبری، ۴ برج بسیار مدرن، و نصب ۵ گیت انجام شده و ورزشگاه آمادگی کامل دارد تا بازی فردا را مقابل تیم پیکان برگزار کند.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: فروش بلیط اینترنتی رونمایی شد و تاکنون ۱۵۰۰ بلیط بصورت اینترنتی فروخته شد و برای بازیهای لیگ تماشاچیان باید بصورت اینترنتی بلیط خریداری کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.