.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوزدهمین همایش صنعت چاپ مازندران برگزار می شود
رئیس کارگروه بررسی مشکلات صنعت چاپ مازندران گفت: کوتاهترشدن راه برای عینیت بخشی به اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری در صنعت چاپ و بسته بندی است.

به گزارش شمال نیوز، حسینعلی زارع گفت: کوتاهترشدن راه برای عینیت بخشی به اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری در صنعت چاپ و بسته بندی است.

وی ضمن تبریک روز صنعت چاپ به تمامی زحمتکشان این عرصه فرهنگی ، افزود:  صنعت چاپ جزو شش صنعت برتر دنیا است و از مهمترین صنایع برای افزایش تولید ناخالص ملی و ارزش افزوده مواد تولیدی محسوب می شود.

بر اساس اظهارات زارع, یکی از راه های اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری در بخش صنعت چاپ بسته بندی است و  با سرمایه گذاری در این بخش از صادرات محصولات بصورت فله ی و خام به کشورهای دیگر جلوگیری می شود.

به گفته این فعال عرصه چاپ و نشر, به جای اینکه ، محصولات ما در کشورهای همسایه بسته بندی و به اروپا صادر شود ، می توانیم  با سرمایه گذاری در این صنعت ، صادرات مستقیم و بدون واسطه به اروپا داشته باشیم .

وی با تاکید بر اینکه با فراهم شدن بستر های شکوفایی صنعت چاپ زمینه های توسعه اقتصادی استان هم میسر می شود تاکید کرد: در این صورت همانطور که در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز بارها. مورد تاکید قرار گرفته است می توان شاهد عینیت یافتن اقتصاد مقاومتی و رهایی از وابستگی به کشور های دیگر باشیم.

وی ادامه داد: می توانیم شاهد افزایش درآمد ناخالص داخلی باشیم . این کوتاهترین راه برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین از برگزاری نوزدهمنی همایش بزرگ صنعت چاپ و بسته بندی مازندران خبر داده و افزود: این مراسم قرار است در روز یکشنبه دهم شهریور ماه 1398 در هتل میزبان شهرستان بابلسر. برگزار شود.

بنا بر اعلام وی در این مراسم جمعی از مسولان کشوری و استانی و فعالان صنعت چاپ و بسته بندی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته قرار است   تعدادی ازبزرگترین اساتید چاپ برای سخنرانی و اجرای بر نامه های آموزشی در این مراسم حضور داشته باشند  از تمامی زحمتکشان این عرصه دعوت کرد که با حضور خود رونق بخش مراسم باشند.

این همایش به همت اداره کل ارشاد اسلامی مازندران با همکاری اتحادیه و کارگروه صنعت چاپ برگزار می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.644 seconds.