.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتوانستیم محصول با کیفیت در اختیار کشورهای خارجی قرار دهیم
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران با قابلیت و توانمندی‌هایی که در حوزه کشاورزی دارد می‌تواند در تأمین نیاز محصولات کشاورزی به‌ویژه باغی و پروتئینی نقش بیشتر از گذشته داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز، اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از برخی طرح‌های کشاورزی مازندران شامل پرورش مرغ لاین آرین بابلکنار، ایستگاه ملی تحقیق و توسعه گاو دومنظوره گاودشت و  پایانه صادراتی لجستیک محصولات کشاورزی روماک بازدید کردند.

 

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید اظهار کرد: هدف از این بازدید ارزیابی از وضعیت پرورش مرغ لاین آرین داشته باشیم تا در صورت ضرورت و نیاز به جوجه‌های این مجتمع چه میزان می‌تواند نیاز کشور را برآورده کند که خوشبختانه این مجتمع شرایط بسیار مطلوبی دارد و باید بتوانیم سهم بازار را در کشور افزایش دهیم.

 

علی ابراهیمی با بیان اینکه از یکسری توانمندی‌های استان مانند مرکز پرورش اصلاح‌نژاد دام سبک و سنگین بازدید کردیم، ادامه داد: مازندران با قابلیت و توانمندی‌هایی که در حوزه کشاورزی دارد می‌تواند در تامین نیاز محصولات کشاورزی بویژه باغی و پروتئینی نقش بیشتر از گذشته داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری خوبی برای پایانه صادراتی لجستیک صورت گرفت که به مراکز مهم تهیه و عرضه محصولات مهم کشاورزی بویژه باغی تبدیل می‌شود و باید به بازارهای منطقه دستیابی پیدا کنیم.

 

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلی شورای اسلامی بیان کرد: در بازارهای روسیه و کشورهای همسایه ورود پیدا کردیم اما به‌دلیل اینکه نتوانستیم نیاز را به صورت مداوم تهیه کنیم و محصول با کیفیت در اختیار کشورهای خارجی قرار دهیم بازارها را از دست دادیم و چنین سرمایه‌گذاری‌هایی می‌تواند نقطه ضعف را برطرف کند. /فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.538 seconds.