.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل دفتر حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور:
مبارزه با فرار مالیاتی مهمترین برنامه سازمان امور مالیاتی
مدیر کل دفتر حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مبارزه با فرار مالیاتی مهمترین برنامه سازمان امور مالیاتی برای تحقق درآمدهای پیش بینی شده سال جاری است .

به گزارش شمال نیوز، تاجمیر ریاحی، مدیر کل دفتر حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور، در اولین جلسه شورای اداری مالی مالیاتی ادارات امور حسابرسی مالیاتی استان مازندران خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با فرارمالیاتی هم اکنون برخورد جدی با مرتکبان جرائم مالیاتی ازجمله سوء استفاده کنندگان ازکارت های بازرگانی در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی اضافه کرد : بخش مهمی از معوقات مالیاتی به سوء استفاده از کارت های بازرگانی سایرین اختصاص دارد، از این روپیشگیری و مقابله جدی با این جرم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل دفتر حقوقی عنوان کرد: نظام اقتصادی ما از گذشته متکی به فروش نفت بوده و اتکاء به اقتصاد تک محصولی قدرت عملکرد دولت را کم کرده است; اما کلیه ارکان نظام بر حرکت اقتصاد به سمت تأمین مالی بودجه از محل درآمدهای مالیاتی اتفاق نظر دارند.

ریاحی یکی از اهداف دشمن در جنگ اقتصادی را حوزه مالیات دانست و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جرم انگاشتن فرار مالیاتی، مسئولیت کارکنان سازمان امور مالیاتی را مهم تلقی نمود و یکی از جبهه های مقاومت در مقابل دشمن را نظام مالیاتی کشور نام برد .

وی تأکید کرد: امروز خاکریز اول اقتصاد مقاومتی، مالیات است و باید از فرار مالیاتی جلوگیری و منابع جدید مالیاتی کشف و همچنین جلوی سوء استفاده از کارت های بازرگانی نیز گرفته شود، چرا که نظام و مردم، مطالبه گر تعیین تکلیف فرار مالیاتی هستند; قوه قضائیه و دستگاه های نظارتی نیز برای جلوگیری از فرار مالیاتی و سوء استفاده از کارت های بازرگانی همسو وهمراه سازمان می باشند.

وی در پایان گفت: ما سربازان اقتصادی نظامیم و وظیفه خود میدانیم تا عادلانه و منصفانه و بر مبنای مستندات مالیات ستانی کنیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.711 seconds.