.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه های رئیس بنیاد نخبگان مازندران در جمع برخی رسانه ها ؛
جهانشاهی : تاکنون جلسه‌ای با استاندار نداشتیم!/ آمار تعداد شرکت دانش بنیان در مازندران خوب نیست !/ تعداد شرکت دانش بنیان در مازندران بسیار کم است/ به 30 دستگاه اجرایی برای اعلام برنامه‌هایشان نامه زدیم که تنها 5 اداره پاسخ دادند+ نظرات قابل تامل کاربران
جهانشاهی : تاکنون جلسه‌ای با استاندار نداشتیم!/ آمار تعداد شرکت دانش بنیان در مازندران خوب نیست !/ تعداد شرکت دانش بنیان در مازندران بسیار کم است/ به 30 دستگاه اجرایی برای اعلام برنامه‌هایشان نامه زدیم که تنها 5 اداره پاسخ دادند+ نظرات قابل تامل کاربران

شمال نیوز:  رئیس بنیاد نخبگان مازندران گفت: در رابطه با نخبه گماری در مدیریت استان تا به حال کسی به ما مراجعه نشده است، استاندار با نخبگان و دانشگاهیان جلسه داشته اما با ما هماهنگ نشده است و ما هیچ جلسه‌ای با آقای استاندار نداشتیم.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محسن جهانشاهی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت وگرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان مازندرانی زیرپوشش بنیاد نخبگان هستند و یک‌هزار هیأت علمی نخبه و نخبه‌پرور با بنیاد نخبگان تعامل دارند و از این ظرفیت‌ها باید در استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان از فعالیت‌های سیاسی پرهیز می‌کند، افزود: اگر بعضی از سازمان‌ها و سمن‌های مرتبط با بنیاد نخبگان  در زمان انتخابات شرکت می‌کنند، ربطی به بنیاد نخبگان ندارند البته ما با همه سازمان‌ها و سمن‌ها تعامل مطلوب داریم.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران تصریح کرد: بنیاد ملی نخبگان در سطح کشور و همچنین در بنیاد نخبگان مازندران عضو ندارد و تمامی نخبگان تحت پوشش بنیاد نخبگان هستند و از آنها حمایت می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: به دانشجویان رشته کارشناسی ۴۱ میلیون تومان، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۷ میلیون تومان و در مقطع دکتری تخصصی ۱۳۵ میلیون تومان می‌توانند به شیوه‌های مختلف و به صورت نقدی و غیر نقدی در طول یک سال تحصیلی جایزه تحصیلی را احراز کنند.

جهانشاهی با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان مازندران سال ۹۰ در استان مازندران راه‌اندازی شده است، گفت: هر سال بر نامه‌هایی را تعریف می‌کنند و برنامه‌ها بررسی و در چهارچوب بنیاد نخبگان باشد بودجه اختصاصی داده می‌شود و از ابتدای سال ۹۵ تا کنون رشد مطلوبی داشتیم.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به اینکه در حوزه اختراعات سه سطح در کشور داریم، یاداور شد: مخترع سطح سه یا نو پدید، سطح دو یا کسب و کار و سطح یک یا نوشکفت که در حال حاضر هیچ مخترعی در سطح یک در سطح کشور نداریم.

وی با بیان اینکه استان مازندران بعد از استان تهران  رتبه دوم را در مخترعین سطح دو دارد، اشاره کرد:  استان مازندران 150مخترع در سطح سه و  ۱۵ مخترع در سطح2 دارد.

وی به با اعلام اینکه بنیاد نخبگان در شناسایی و جذب دانشجویان نخبه در سال گذشته جزو‌استان‌های برتر بوده است، تاکید کرد: در بین ۳۱ استان  کشوربنیاد نخبگان مازندران تنها استان در جذب و توزیع منابع اقتصادی، شفافیت و سلامت مالی شده است.

جهانشاهی با اشاره به اینکه آمار نخبه‌فرست را قبول ندارم، اضافه کرد: استان مازندران استانی نخبه‌پرور است و آمار و شاخص دقیقی برای نخبه فرست  وجود ندارد و تلاش می‌کنیم نخبگان و فرهیختگان را در مازندران نگاه داریم و حوزه رونق اقتصادی را به گونه‌ای پیشش ببرند و فضایی محیا شود که کار کند.

وی اضافه کرد: در تعداد نخبگان از نظر کیفیت و کمیت آمار خوبی داریم و به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت مازندران ۷ هزار دانشجو وجود دارد که از بسیاری از استان‌های کلان‌شهر آمار بالاتری است.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران سهم مازندران را از سهمیه دانشجو در آموزش عالی دولتی کم دانست، گفت: روسای دانشگاه دولتی باید در این زمینه رایزنی کنند و تعداد دانشگاه‌ دولتی و دانشجوی دولتی در مقایسه با استان‌های دیگر کمتر است.

این مسؤول با بیان اینکه نخبگی فرایندی پویا و مستمر است، یاداور شد: در رشته علوم تجربی و علوم انسانی رتبه‌های زیر ۱۰۰ و در رشته ریاضی رتبه‌های زیر ۱۵۰ در سال اول تحت پوشش بنیاد نخبگان قرار می‌گیرند و در سال‌های بعد مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

جهانشاهی در برنامه ششم توسعه در ماده ۶۴ بند سه برای اولین بار بعد از چهل سال از بنیاد ملی نخبگان صحبت شد که خیلی دیر به بنیاد توجه شده است و در همین راستا به 30 دستگاه اجرایی برای اعلام برنامه‌هایشان نامه زدیم که تنها 5 اداره پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه آمار تعداد شرکت دانش بنیان آمار خوبی نیست، گفت: تعداد شرکت دانش بنیان در مازندران بسیار کم است و با آمار نخبه‌پروری در مازندران تناقص دارد و  هر کسی جلوی افزایش شرکت دانش بنیان را بگیرد به استان خیانت کرده است.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران تصریح کرد: بروکراسی اداری در بنیاد نخبگان صفر است و نخبگان از طریق سامانه سینا با ما در ارتباط هستند.

وی تاکید کرد: اتاق فکر توسعه و تعالی در ده کارگروه تخصصی بسته‌های چاره اندیشی تدوین شد و تحویل استانداری شده است و دو بسته بررسی علل وقوع سیلاب و ارائه راهکار برای جلوگیری از خطرات احتمالی و نیز طرح جامع مدیریت پسماند استان در دی ماه 97 به استانداری تحویل داده شد، اینکه بهره می‌برند، گام بعدی است.

این مسؤول گفت: در رابطه با نخبه گماری در مدیریت استان تا به حال کسی به ما مراجعه نشده است، استاندار با نخبگان و دانشگاهیان جلسه داشته و در رسانه‌ها دیدم و با مجمع عالی نخبگان جلسه داشته است اما بنیاد نخبگان متولی آن نبوده است و با ما هماهنگ نشده است و ما هیچ جلسه‌ای با آقای استاندار نداشتیم.

جهانشاهی یادآور شد: بنیاد ملی نخبگان کشور ۶۰ میلیارد تومان بودجه دارد و به استان مازندران براساس برنامه‌ای که ارائه می‌دهد بودجه تعلق می‌گیرد و بودجه بنیاد نخبگان کشور  از یک دانشگاه‌ دولتی کمتر است.

وی با بیان اینکه کشور ما در بین سایر کشورها رتبه سیزدهم  مهاجرت دانشجویان به آمریکا  را دارد، گفت: در حال حاضر 4 میلیون و 700 دانشو در خارج از کشور درس می‌خوانند و از این تعداد 10 هزار و 500 دانشجوی ایرانی در آمریکا در حال تحصیل هستند و تا پایان امسال یک‌هزار دانشجوی به ایران بازمی‌گردند.

گفتنی است در این نشست خبری بدلایل نامعلوم از خبرنگار شمال نیوز دعوت نشده است اما به علت اهمیت مطالب عنوان شده با بهره گیری از منابع خبری دیگر ، نسبت به انتشار آن اقدام شده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نخبه 6 شهريور 1398
من نمی دونم معیارها در مازندران چیه اما ما که رفتیم تهران و داریم کار می کنیم . باور کنید ده بار به بنیاد مازندران مراجعه کردم که اصلا راضی نبودم اما در اینجا در تهران درک و برداشت از نخبه خیلی بهتر از استان ما است .
پاسخ ها به این نظر
کیاوش 6 شهريور 1398
سلام دوست عزیز بسیار سپاسگزارم که واقعیت را فرمودید وآرزوی موفقیت برای شما وآنهای که هجرت را لازمه پیشرفت میدانندودوست گرامی آقای استاندار اصلا اطلاع دارند که بنیاد فوق ودر 5 سال آینده مسئولین استانی حسرت آن را به دل خواهند داشت وخواهند دانست که این استان را بمدت خداقل 20 سال به عقب راندن ووووو موارد بسیار دیگر .
استاندارمحترم همین بس که آمار وگزارشی مانند سنوات قبل ارائه خواهند داد که مازندران قطب اول فلان وفلان وفلان موارد درتراز یک کشور قرار دارتد .وخود را حامی همه میدانند
وبه خاطر همین بها ندادن وارائه یکسری مدارک که فاقد هرگونه وجاهت قانونی میباشد دل خوش کردیم .راستی با این تعداد مدارک دکترا وپسا دکترا باید جامعه ما این باشد-.ضمنا امیدوارم که سایت فوق رسالت واقعی را حفظ وآگاهی بخشی را رسالت خدو قرار دهد واز هرگونه فضای جانب داری خود رامصون بدارد
باتشکر
رضا 6 شهريور 1398
از خودتان اینقدر تعریف نکنید مقصر استفاده نشدن خود جنابعالی هستی امار به ما نده بی عرضه گی از خودته که با رانت و باند مسول شدی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 شهريور 1398
آقای جهانشاهی اگه بنیاد نخبگان خوبه چرا با توسل بر این نماینده و اون نماینده دنبال پست دیگر میگردی؟؟؟!!!! مگه شما با محوریت آقای ن نماینده ب دنبال مدیرکلی صنعت، معدن و تجارت نبودی.اگه تو بنیاد نخبگانی چرا بر اعتبار آن میکاهی و دنبال پست های آب و نون دارتر میگردی.این عمل شما بدین معناست که این بنیاد رو قبول نداری و کار در این بنیاد برای شما اجباری ، خود مشغول کردن و سکوی پرش هست و بدنبال فرار از اینجایی. وای به حال این بنیاد.....به این خاطر هست که در مجامع اداری و سیاسی استان بصورت جوک میگن بنیاد پخ....... فکر میکنی استاندار اینارو نمیدونه.چرا مثل کبک سرت رو تو برف گذاشتی؟؟؟ استاندار شما رو رصد میکنه و در اون حد و اندازه نمیبینه تا با شما بنشینه.
m 6 شهريور 1398
خیلی جالبه آقای جهانشاهی تو راست میگی
دو تا سازمان تو مازندران هست که متولی حمایت از نخبگان باید باشه یکی خود بنیاد نخبگان و دیگری پارک علم و فناوری مازندران هر دو تا فقط نمایش بازی میکنن در هر دو تا سازمان باید بسته بشه مخصوصا پارک علم و فناوری هر چی مدیر بی تجربه است اون داخله کسایی دارن اونجا کار میکنن که خودشون تجربه کسب و کار ندارن فقط رفتن دانشگاه درس خوندن جالبه هر چی شرکت های بزرگ هست داخل این سازمانها جولان میدن ولی شرکت های نوپا رو اصلا ادم حساب نمیکنن این استان با این همه ظرفیت لیاقتشون بیش تر از اینهاست که این دو تا مدیر باشن رئیس هاشون
10988 6 شهريور 1398
انتخاب های غیراصولیِ مدیران در استان بخصوص در بخش آموزش عالی در این مقطع سرمایه سوزی بوده است که باعث هدر رفتن منابع و سرمایه های انسانی و علمی گردید. سرچشمه این موارد ضعف آگاهی و غفلت مسئولین سیاستگذاران، برنامه ریزان، و متولیان کشوری و استانی هستند که نقش و کارکرد مراکز علمی بعنوان پایه توسعه استان و کشور شاید برای آنها زیاد مهم نباشد!
تا انتخاب مدیران این مراکز علمی صرفا براساس رانت و رابطه باشد شما شاهد هیچ پیشرفتی در استان نخواهید بود کاش مدیریت کلان استان در خصوص مجموعه پارک علمی فنآوری استان مازندران با مدیریت بهم ریخته، ضعیف و باندی اش فکری می کرد. کاش وزارت علوم در تنها دانشگاه دولتی و تخصصی کشاورزی استان در انتخاب خود مصلحت دانشگاه را فدای منافع باندی و رفقات معاون محترم وزیر علوم نمی کرد تا با تقلب و تخلف سخنرانی، برنامه ها و مقالات علمی وپژوهشی آشکار این افراد باندی آبروی یک مرکز علمی با سابقه خدشه دار نمی گردید. هنوز دیر نشده است، می شود با نخبگان دلسوز جلوی هدر رفت سرمایه و فرصت سوزی را گرفت اگر نمایندگانی مثل جناب دکتر یوسف نژاد دخالت نکنند.
عضو دانشگاه کشاورزی 6 شهريور 1398
آنهایی که صدقه سری حمایت از احمدی نژاد طرح کلان استفاده از آب شور را در دانشگاه کشاورزی گرفتند و با یک میلیارد تومان پول سال 91 طرحهای غیر علمی و بی ارتباط را در فاز صفر اجرا کردند بیت المال را هدر دادن این ........ها قابل پیگیری حقوقی است واقعا نیاز به تحقیق و تفحص دارد. وقتی آقای دکتر نعمت زاده رئیس وقت دانشگاه یک میلیارد تومان پول را در سال 88 گلخانه ......... می سازد واقعا چه عایدی برای دانشگاه و استان داشته است دیناری این سرمایه گذاری غیرکارشناسی منفعت نداشته و ندارد با این همه خسارت همیشه با حداقل حضور مسئول بوده و به هیچ کس هم پاسخگو نیست. تازه برای دانشگاه بدلیل رانت سیاسی .......... حرف گوش کن برای خودش تعیین می کند رئیس ناتوان و ضعیف پارک علم فناوری لطفا شما واقعا یک سطر از موفقیت خودتان بنویسد! جناب دکتر جهانشاهی در چند سال آینده تعداد نخبگان اساتید شما با درجه استادی که همه آن به مدد مقالات دانشجویان بوده بنظر غیر قابل شمارش خواهد بود بدون اینکه بتوانند مشکلی را در استان مرتفع نمایند
همکار 6 شهريور 1398
به اعتقد بنده ضعف در مدیریت خود أقای جهانشاهی است که اسنانداربنیاد نخبگان که یک تشکیلات مادر و رسمی است ، دیده نمیشود و مجموعه های سمن فعالیتشان بیشتر دیده می شود . متاسفانه مدیریت در بنیاد نخبگان استان سامان لازم را ندارد وگرفتار روزمرگی شده است .
ک.س 6 شهريور 1398
جناب آقای دکتر جهانشاهی، شاخص های نخبگی چیست؟ وقتی رییس دانشگاه ..... از انجام یک سلام و احوالپرسی و ارایه برنامه خود در روز معارفه عاجز است و با تقلب سخنرانی حماسه.... را خلق می کند، به استاندار محترم مازندران حق بدهید که برای حل چالش های کشاورری و منابع طبیعی استان نتواند به این رییس دانشگاه اعتماد کند. در همین دانشگاه دوستانی با مقاله های فتوشاپی و مقاله های متعدد مصداق تخلف پژوهشی عنوان پرفسور را می کشند و تازه پدیده .... با وجود اطلاع کامل از موضوع تخلفات پژوهشی، این پرفسورها را عضو هیات ممیزه دانشگاه هم می کند. شما به جای استاندار باشید حاضر به جلسه با مدیران این دانشگاه هستید.؟ در مورد بنیاد نخبگان هم ببینید مشکل کار کجاست که هیچ جلسه ای با استاندار نداشتید.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 شهريور 1398
در تکمیل فرمایشات این دوست عزیز که نظر دادند باید عرض کنم که متاسفانه باب شده که ریاست و معاونین آنها وقتی به این سمت مب رسند آسمانی می شوند و ما از دیدن آنها محروم می شویم و واسطه ها هم متاسفانه با دانشجو نه تنها برخورد درخور شان ندارند بلکه موجب ناراحتی آنان می شوند و خسته کننده هست
الآن در دانشگاه های آزاد این مسائل خیلی بهتر رعایت می شود و معون آموزش دانشگاه آزاد با دانشجویان رابطه دوستی دارد و حتی در ارائه مقالات هم سخت گیری می کند و هم بدون هیچ ادعایی راهنمایی می کند که من اسمی از ایشان نمی برم ولی از ایشان تشکر می کنم که خیلی من و دوستانم را کمک کردند
در دانشگاه ما که یک دانشگاه دولتی است معاون و رئیس کسانی هستند که ما برای دیدنشان باید مراحل زیادی را طی کنیم را روح ماهشان را ببینیم کمک و راهنمائی که اصلا درکار نیست
کیاوش 9 شهريور 1398
سلام دوست عزیز که که ناشناس خودتان را معرفی نمودید لطفا جایگاه علمی از نظر تعداد مقالات در پایگاه های علمی از جمله الزویر واسکاپوس وووو تعداد مقالات دانشگاه آزاد با بیش از 400 واحد دانشگاهی در چه رتبه ای دارد وفقط وفقط مرکز علوم تحقیقات آزاد اسلامی تهران جور تمامی دیگر واحدهای آزاد اسلامی را به دوش میکشد .لطفا محبت فرمائید مقالات ارائه شده توسط فارغ التحصیلان را بررسی ومتوجه خواهی شد که جز کپی وکپی برداری چیزی دستگیر شما نخواهد شد ویا ببینید که چه تعداد مقالات reject میشود ووووو البته این انتقاد بر مدیر محترم نخبگان وارد میباشد گام های مثبت در جهت شکوفائی این استان را
اعلام فرمایند ؟ وعقب مانده گی این استان مسیت به دیگر استان را شفاف اعلام نمایند البته بدون سفارش ووو باتشکر پوزش از تعدادی
مازندرانی 10 شهريور 1398
این آقایون که هی پست میزارن و از مدیریت جناب دکتر تیموری آه و ناله میکنند، لطفا بگن در دوره قبل که خودشون در راس مدیریت دانشگاه بودن چه گلی به سر دانشگاه زدن؟ فقط باند بازی کردند و حق خوری، خودشون بهتر میدونی که ملیجک های دور و بر ریس ناتوان و با ابهت (از نظر خودشون) بودن و نون چاپلوسی شونو میخوردند. آقایون که الان به تیم مدیریتی آقای دکتر تیموری گیر میدن که احمدی نژادی هستن، فراموش کردند که کفش های خودشون را تو ستاد آقای رئیسی گم کردند. آقایون دوسر... بودند و هر دو ستاد دور میزنند تا ببینند که چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری میشود تا بگوییم ما... دوران ریاست دکتر نعمت زاده و دکتر سلیمانی اوج پیشرفت و سازندگی دانشگاه بود. دوره اول روحانی مدیریت دانشگاه دچار افت شدید به دلیل عدم شایستگی مسولین وقت بوده است.اقایون به ظلم هایی که کردین فکر کنین. شما هیچ جایگاهی در بین همکاران نداشته و ندارین. الکی ت. گروه همکاران دانشگاه اراجیف ننویسید.با فحش دادن به بزرگانی چون نعمت زاده، سلیمانی و تیموری شما بزرگ نمیشید. بلکه خوارتر و ذلیل تر میشین.
جوانگرایی 6 شهريور 1398
سلام توصیه به مدیران ارشد استان : بیانیه گام دوم انقلاب را پوستر نمایند و هر روز بخوانند و عمل کنند این همه سیاسی کاری در استان بس است دیگه جواب نمیده امید را از جوانان این مرز و بوم نگیرید دوران مدیریتی اندک و خیلی گذراست بذارید تاریخ از دورانتان خوب بنویسد و نقل کنند ( قابل توجه .......)
نا شناس 6 شهريور 1398
آقای جهانشاهی شما چه ارتباطی با ما داشتی که از استاندار تقاضای ارتباط داری؟
همین استانداری که شما از ایشان گله دارید از زمانی که فرماندار چالوس بود حامی ما بود تا الآن شما در مجموعه خودتان فقط پیله ای درست کردی که همشهریان و آشنایانتان در آن فعالیت می کنند و این مجموعه را محدود به چنین چیزی کردید
همین را به شما بگویم که آقای حسین زادگان تنها استانداری است که به غرب استان خیلی توجه می کند و نه تنها به نخبگان این منطقه کمک و توجه دارد به اکثر و یا بهتر بگویم به همه خواسته های ما توجه ویژه ای دارد
مشکل ما اینست که هر کسی یک پستی می گیرد قطاری راه اندازی می کند برای آشنایان و همشهریان و اقوام خویش که البته راه به جایی نمی برد و این بهانه ها همه نشان از نضی در کار خود شماست نه استاندار دوست داشتنی و جوان و نخبه ما
یا علی مدد
نا شناس 6 شهريور 1398
تشکر و سپاس از مدیر محترم سایت شمال بخاطر توجه به نظر کاربران بدون تغییر کامنت ها و سپاس فراوان بخاطر فراهم کردن شرایط مساوی برای طرح نظرات مخالف و موافق بعد نشر یک خبر استانی انشاالله پاینده و موفق باشید
نا شناس 6 شهريور 1398
دکتر جهانشاهی از چهره های علمی و با سواد و دلسوز کشور هستند قدر چنین افراد را بدانیم.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 شهريور 1398
موقعی می توان نظر شما را پذیرفت که ایشان فقط به اطاف خود نگاه نکنند
ممکن است ایشان با سواد باشند اما مدیریت ایشان بسیار مورد نقد است و نخبگان همه توقع درند در این نهاد نباید همشهری بازی و گروه بازی و ...اصلا حتی کوچکترین نشانی از آن باشد
برایشان در عرصه مدیریتی این نهاد عملکردی سالم آرزو دارم
دانشجو 7 شهريور 1398
سلام متاسفانه چنين نيست. ايشان اگر چه مي خواهند كاري بكنند ولي فعاليتسان بيشتر خواسته يا ناخواسته نمايشي است. كافي است ايشان به عنوان مجري پروژه تصفيه شيرابه زباله ساري در پشتكوه به كمك نانوتكنولوژي كه كلي تعريف و تمجيد از اين پروژه شد بفرمايند الان در چه مرحله اي است؟ يك نفر در چند پست و سمت مي توانند فعاليت كنند؟از فني بابل تا ازاد آمل و رياست نخبگان؟ لطفا به آگاهي هاي مردم احترام بگذاريم
نا شناس 8 شهريور 1398
واقعا؟؟!!
راضیه 7 شهريور 1398
بی تدبیری از جهانشاهی است
خبرنگار 7 شهريور 1398
متاسفانه جهانشاهی از خبرنگاران منتقداستان دعوت نکرد و به همین دلیل از شمال نیوز هم دعوت نشد . چهانشاهی تاب انتقا د رو ندارهو با دستور به روابط عمومی مانع این کار شد .
رضا 7 شهريور 1398
دکتر جهانشاهی مرد علمی و شخصیت ویژه ای است.راستش در اداره کشور علم و نگرش علمی جایگاهی ندارد.و تشکیلات علمی جنبه تشریفات دارد.حکومت منابع مالی ناشی از خام فروشی را در اختیار دارد و با ان هر چه بخواهد میکند.و مدیران مدح مافوق را وظیفه اصلی خود میدانند.
اغلب کاوشگران و اهل دانش سر خورده اند. راه برون رفت اصلاح نگرش و برنامه صحیح است.
بی خیال 9 شهريور 1398
سلام ، چه نونی واسه استاندار محترم برش می فرمایند این دوستان ؟؟؟!!!!!!
دانشجو 9 شهريور 1398
هعیییییی اینجه مازرونه مدیران و همفکرانشان برای تا نوک بینی خودشون در عمل دارن برای استان خدمت میکنن چون هم سیر هستند دائم و هم دائم مشغول جلسه مراسم و ..............هستند. مردم از بیصداییت ای خلاقیت. در سکوت اواز میخوانیم
نا شناس 9 شهريور 1398
دعوت گزینشی از خبرنگاران به علت ترس از انتقاد در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری هم اخیرا صورت گرفت. البته نتیجه مورد دلخواه رییس دانشگاه حاصل نشد و تیتر محکومیت به حبس رییس دانشگاه به علت تولید آلاینده چند روزی مایه شرمندگی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه شد.
مرصاد 11 شهريور 1398
باز هم شیطنت های شمال نیوز باعث اختلاف بین مدیران می شود

آیا واقعا نقش رسانه این است؟|||
یاسین 11 شهريور 1398
با سلام و ارادت خدمت دوستان
ممنون بابت سایت خوبتون
من یکی از نخبگان تحت پوشش بنیاد نخبگان استان مازندران هستم و مدت زیادیه که تحت پوشش هستم . از وقتی که جناب جهانشاهی رئیس بنیاد شدن عملکرد بنیاد نخبگان استان خیلی متفاوت تر شده و به ما نخبگان بیشتر بها داده شده . متاسفانه این اخلاق بد ما هست که هر کسی به خواسته ما بله گفت شد آدم خوبه و اگر نه گفت شد آدم بده .
دوستان انصاف داشته باشید ، با سخنانی که معلوم نیست ریشش از کجاست و صحت اون رو نمیدونید ارزش و منزلت مدیرانی چون جهانشاهی رو پایین نیارید .
ممنونم .
سیاوش 11 شهريور 1398
من کاری به این دعواهای سیاسی ندارم ولی خداییش بعنوان یکی از افراد تحت پوشش بنیاد نخبگان مازندران از عملکردشون خیلی راضیم حمایتها و برنامه هاشون واقعا خوبه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.