.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح ۲۰ پروژه هفته دولت در شهرستان میاندرود
فرماندار میاندرود از افتتاح ۲۰ پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حسین منفردی روز سه شنبه در نشست خبری افزود: دو پروژه از این تعداد در زمینه اقتصاد مقاومتی، یک پروژه ساختمان اداری و دهیاری،‌ یک پروژه حوزه آبخیزداری و ۱۶ پروژه برق‌رسانی است.

وی از برنامه ریزی جدی برای تکمیل مجتمع فرهنگی میاندرود خبر داد و گفت که ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این مجتمع اختصاص یافته است.
منفردی با بیان اینکه پنج میلیارد تومان اعتبار از سامانه کارا  برای ایجاد اشتغال در شهرستان اختصاص یافت، افزود: سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای اشتغال روستایی اختصاص یافته است.

فرماندار میاندرود که بتازگی معرفی یشده است، یکی از دلایل مهم نامگذاری هفته دولت را پاسخگویی مدیران به مردم برشمرد و گفت: از این منظر هر هفته، هفته دولت است و باید با مردم پاسخگو باشیم.

وی افزود: جایگاه خاصی برای رسانه قائل هستم چرا که اگر خبرنگاری به خودمدیریتی برسد مشکلی نخواهیم داشت.

منفردی گفت:  اگر عملکرد رسانه باعث سرعت‌بخشی به توسعه پایدار شود به این مفهوم است که رسانه کار خود را به درستی انجام داده است و فساد کاهش می‌یابد.

وی با اظهار این که شعار دنیا توسعه پایدار است و صاحبنظران بر این باور هستند برای توسعه باید در دو حوزه نرم و سخت‌افزاری کار کرد، توضیح داد: تا فرهنگ توسعه پایدار شکل نگیرد و مدیران توسعه‌محور تربیت نشوند با هر امکاناتی، توسعه پایدار میسر نمی‌شود.

فرماندار میاندرود مدیران توسعه‌محور را از الزامات توسعه پایدار دانست و تاکید کردد: مدیران ما باید به این باور برسند تا توسعه به عمل ختم شود.

وی افزود: در حوزه سخت‌افزاری نمی‌توان توسعه متوازن را در همه ابعاد داشت اما اولویت‌ها را می‌توان دسته‌بندی کرد تا دیگر محورها به سمت توسعه حرکت کنند ضمن این که کشاورزی و گردشگری می‌تواند محور توسعه پایدار شهرستان میاندرود باشد.

منفردی گفت: میاندرود جاذبه گردشگری، دریا، جنگل و کوهستان را در کنار هم دارد و از الزامات توسعه گردشگری، حفظ محیط زیست است.

وی با اعلام این که نخستین دغدغه‌اش انتخاب معاون است، افزود: به کار جمعی اعتقاد دارم و مطالبه‌ام از استانداری در زمینه انتخاب معاون بود./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.