.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از حضور بانوان بدپو‌شش در یک همایش دولتی + عکس
مراسم دیروز همایش «ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی» که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد یک حاشیه پر رنگ و قابل تأمل داشت.

روزنامه کیهان در واکنش به لباس محلی زنان در همایش ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیر ساخت های روستایی نوشت:  دیروز همایشی تحت عنوان «ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی»، با حضور و سخنرانی رئیس‌جمهور و برخی از مسئولان دولتی در تهران برگزار شد. جدای از موضوع و اهداف این همایش، حضور تعدادی از بانوان با پوشش‌های غیر متعارف در بین شرکت‌کنندگان و عدم رعایت حجاب اسلامی از سوی آنها، اتفاق عجیبی بود.
 
تا کنون از کم کاری دستگاه‌های دولتی و اجرایی که موظف به اجرای «قانون عفاف و حجاب» هستند، سخن زیاد گفته شده است اما این بار مسئولان دولتی به جای عمل به این قانون خود مروج بی‌حجابی و زیر پا گذاشتن قانون شدند.
 
مشخص نیست این نوع پوشش‌های غیر متعارف مربوط به زنان روستایی کدام مناطق است که تا کنون در مراسمات بومی و مرتبط با روستائیان دیده نشده است. آیا با فرض اینکه این زنان روستایی هم باشند، باید به صرف روستایی بودن با هر پوشش و وضعیتی در یک مراسم رسمی تحت عنوان دستاوردهای روستائیان حضور پیدا کنند؟!

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.