.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 500 میلیاردی دستگاه‌های بیت کوین قاچاق در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 4 هزار و 967 دستگاه تولید ارز دیجیتال"بیت کوین" قاچاق به ارزش 500 میلیارد ریال در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی فرماندهی انتظامی استان در دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی و کشف مزرعه بیت کوین در آن شهرستان شدند.

 

میرفیضی، تصریح کرد: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال (بیت کوین) در 2 سوله و 18 کانتینر یک واحد صنعتی شهرستان کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

 

وی از کشف 4 هزارو 967 دستگاه ماینر قاچاق به همراه متعلقات آن، شامل 4 هزار و 171 دستگاه پاور و 255 لایت کوین در بازدید از محل خبر داد و گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالغ بر 500 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

میرفیضی تاکید مقام معظم رهبری بر رونق تولید در شعار امسال را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و اظهار کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری داخلی است.

 

فرمانده انتظامی مازندران پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.