.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شبکه سازی جزو برنامه های هلال احمر است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، شبکه سازی در هلال احمر را امری مهم برشمرد و گفت: تشکیل شبکه خبرنگاران جزو برنامه ها به شمار می رود.

به گزارش شمال نیوز،  مجتبی اکبری صبح سه شنبه در مجمع استانی باشگاه خبرنگاران داوطلب جمعیت هلال احمر استان، شبکه سازی در فرایندهای هلال احمر را امری مهم برشمرد و گفت: به عنوان نمونه بهداد سلیمی وزنه بردار و ورزشکار ملی و جهانی، عضو جمعیت هلال احمر استان به شمار می رود ولی آن چیزی که جمعیت هلال احمر به دنبال آن است، شبکه ورزشکاران هلال احمر برای کارهای داوطلبانه است.

وی تشکیل شبکه خبرنگاران برای فعالیت های هلال احمر را مهم برشمرد و گفت: تاکنون نسبت به راه اندازی شبکه پزشکان، معلمان، وکلا، شبکه قضات و غیره در استان اقدام شده است.

اکبری تصریح کرد: باشگاه خبرنگاران هلال احمر با اصول و اهدافی که هلال احمر دارد، می تواند اثربخش و تاثیرگذارباشد، از اینرو، استارت اولیه باشگاه خبرنگاران جمعت هلال احمر در استان همزمان با شش استان دیگر در حال شکل گیری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، تشکیل خبرگزاری داوطلبان هلال احمر را در حوزه مدیریت بحران امری مهم برشمرد و گفت: حداقل در مازندران هر روز با مسئله و بحران مواجه هستیم و دست و پنچه نرم می کنیم.

وی گفت: طبق آمار ۸۲ درصد ایرانی ها به شمال سفر می کنند و بیش از ۸۰ درصد آن از دریا استفاده می کنند و وجود جاذبه هایی مانند قله دماوند و غیره، مازندران را با مسائل و بحران های متنوعی درگیر می کند.

اکبری با بیان اینکه هلال احمر استان با عملیات های متفاوتی در دریا، جاده، کوهستان و جنگل و غیره مواجه است تصریح کرد: رتبه اول عملیات های هلال احمر در کشور مربوط به مازندران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، آگاهی، ارزش و اهداف را مسئله ای بسیار تعیین کننده برشمرد و گفت:  حفظ و ارتقای کرامت انسان ها و کاهش آلام بشری بدون حد و مرز جزو ارزش های انسانی به شمار می رود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.