.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تصمیم اعضای شورای شهر ساری
بازگشت « سردار » به ریاست شورای شهر بدون « شهردار» !
شمال نیوز :اتکلیفی 5 ماهه عمارت شهرداری یعنی هدر رفت سرمایه اجتماعی و انسانی هزاران نیروی جوان و با تجربه که در کنار هم می توانستند با مدیریت صحیح و هدفمند تحولات فراوانی را در این ماهها رقم بزنند و از ....
بازگشت « سردار » به ریاست شورای شهر بدون « شهردار» !

شمال نیوز : در حالی علیجان شمشیربند با 9 رای تمامی اعضای شورا  به ریاست شورای شهر ساری بازگشت که هنرنمایی دیگررا باید به کلکسیون هنرنمایی های اعضایدوره پنجم شورای  مرکز استان ، ثبت و درج کرد .


به گزارش شمال نیوز،  شمشیربند پس از ۲ سال دوری از ریاست شورای اسلامی شهر ساری ، امروز -دوشنبه -  بار دیگر با کسب تمامی ۹ رای اعضای شورا به ریاست بازگشت .

 

اگر چه این اتحاد را باید به فال نیک گرفت و خرسند بود اما اینکه چرا همین اعضا که در این انتخاب به اتفاق قاطع رسیدند ، شهرداری مرکز استان رابا هزاران نیرو و صدها هزار شهروند بلاتکلیف گذاشته اند ؛ سئوالی است که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد !

 

بلاتکلیفی 5 ماهه عمارت شهرداری یعنی هدر رفت سرمایه اجتماعی و انسانی هزاران نیروی جوان و با تجربه که در کنار هم می توانستند با مدیریت صحیح و هدفمند تحولات فراوانی را در این ماهها رقم بزنند و از روزمرگی های فعلی خارج کنند اما متاسفانه با لج و لج بازی و گزینه تراشی های بی حاصل شاهد رکود خدمات و طرح های عمرانی در مرکز استان هستیم .

 

البته شاید این اتحاد و اتفاق در انتخاب رئیس شورای شهر پیام دیگری نیز داشته باشد و آن اینکه اگر اراده اعضای شورا در میان باشد و دخالت منابع قدرت خارج از شورا نبودد ، می شد در انتخاب شهردار هم همچون انتخاب رئیس شورا به نتیجه زودهنگام لمیدوار بود .

 

پرواضح است که نگرانی های مردم  برای اعضای شورا نیز قابل درک شده و در اظهارات گاه و بیگاه از طولانی شدن پروسه انتخاب شهردار ابراز ناخرسندی می کنند تا جایی که رئیس جدید شورای شهر در اولین اظهارات خود  خواستار پیگیری تعیین تکلیف وضعیت شهردار ساری شد و از این که شهر ساری با گذشت پنج ماه از استعفای شهردار سابق همچنان به صورت سرپرستی اداره می شود از همکاران خود گله کرد.

 

گفتنی است ؛  شمشیربند که سه سال اول دوره چهارم شورای شهر ساری، رییس بود، سال آخر آن دوره و دو سال نخست شورای پنجم ، ریاست را به مسعود مدینه واگذار کرده بود.

 

وی در نشست امروز تنها نامزد ریاست شورا بود و  آرای هشت عضو دیگر را کسب کرد و علی اکبر ذلیکانی با ۶ رای از ۹ عضو شورا نایب رییس شد  و دبیری اول به کوروش یوسفی با ۹ رای رسید و سید علی آقامیری نیز با همین تعداد رای دبیر دوم شورا شد.

 

همچنین اعضای شورای شهر ساری با ۹ رای سخنگویی شورا را نیز به شمشیربند رییس شورا سپردند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 شهريور 1398
اینها یه زد وبند است میان اعضای شورای شهر با وجود شهردار ،اصلاً شورای شهر معنی نداره انشاالله روزی برسد همه اینها جمع شوند این رانت خواری ها برچیده شود .
کارمند 5 شهريور 1398
صدها نیروی شرکتی و قراردادی از سوی همین اعضای شورا اومدند و شهرداری را متورم کردند بطوریکه شهرداری از پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دچار مشکل هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.