.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: توسعه با مشارکت های مردمی محقق می شود
استاندار مازندران، با تاکید براینکه توسعه با مشارکت مردمی محقق می شود گفت: اختصاصی سازی سمن های مختلف را با دانش آموزان آغاز کنیم.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان صبح دوشنبه در آیین افتتاحیه همایش شوراهای دانش آموزان سراسر کشور ویژه دختران در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر با تاکید بر مشارکت اجتماعی و عضویت در سمن ها گفت: رویکرد آموزشی، اجتماعی و اقتصادی از روزی که دانش آموز وارد فضای جامعه می شود شکل خاصی به خود می گیرد و باید با سازمان دانش آموزی و اختصاصی سازی سمن های مختلف، دانش آموزان را درگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش و وزرات بهداشت مردم محور و اجتماع محور بوده تصریح کرد: توسعه با مشارکت مردمی محقق می شود.

حسین زادگان گفت: انتخابات بار مالی و حجم کاری ایجاد می کند اما انتخابات در آموزش و پرورش بدون کم ترین هزینه مالی، آزادانه و قانونی و بدون حاشیه برگزار می شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه انتخابات توسط مردم انجام می شود و تمام اختیارات در انقلاب ما که مردمی بوده با  مردم است تصریح کرد: مردم خوب تمرین کنند تا خوب انتخاب کنند و اگر مشکلات اقتصادی و اجتماعی داشته باشیم مردم درگیر می شوند.

وی با بیان اینکه در کشور ما در عرصه رسانه و تعداد نشریه در دنیا سرآمد هستیم ولی کیفیت بخشی آن مناسب نیست خاطر نشان کرد: در خانه مطبوعات بهترین قوانین را داریم که سبب توسعه اجتماعی و اقتصادی می شود و باید به کیفیت آن فکر کنیم تا دچار مشکل نشویم.

وی با بیان اینکه در کشور ما انتخابات زیاد برگزار می شود و مردم باید بر اساس شایستگی رای دهند، گفت: متاسفانه فشار احزاب سیاسی و قوم گرایی در کشور ما نقش بزرگی در انتخابات دارد و موقعی بهترین ها را انتخاب می کنیم که انتخاب کنندگان ما تحت تاثیر عقلانیت رای بدهند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نگاه اجتماع محور و کمک به دموکراسی کامل در کشور و نگاه دراز مدت به توسعه در جامعه را دارد تصریح کرد:مدیران سهم مشارکت دانش آموزان را عملیاتی ببینند./مهر

 

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.