.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مونسان اولین وزیر میراث فرهنگی می‌شود؟
مونسان اولین وزیر میراث فرهنگی می‌شود؟

ایرنا/ سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رییس جمهوری در مورد وزارت با شما صحبت کرده است، گفت: صحبت شده که اکنون سرپرست وزارتخانه ام اما برای آینده، اختیار رییس جمهوری است و هر چه وی تصمیم بگیرد، همان خواهد، شد.

علی اصغر مونسان عصر یکشنبه در حاشیه آیین افتتاح سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در جمع خبرنگاران، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را دارای نقش مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور دانست، اظهار داشت: این وزارتخانه می تواند نقش بسیار مهمی داشته و رتبه اول و دوم اقتصادی کشور باشد.
سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: این وزارتخانه هم در ایجاد اشتغال اهمیت بسزایی دارد و هم حوزه های فرهنگی. ان شالله با وزارتخانه شدن، حمایت ها از سازمان بیشتر شود تا سازمان هم بتواند هر چه بیشتر از این ۳ بخش حمایت کند و طرح ها روان تر، اجرایی شود.
مونسان با بیان اینکه فاصله بودجه ای وزارتخانه هع با سازمان میراث فرهنگی دوبرابر بود، توضیح داد: با وزارتخانه شدن میراث فرهنگی به این سه بخش اهمیت داده شده و حمایت می شود.
وی با تاکید بر اینکه ما می توانیم نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا کنیم، ادامه داد: حوزه گردشگری بسیار رشد کرده ودر سال ۹۷ هفتمیلیون و ۸۰۰ هزار گردشگر ورودی داشتیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.335 seconds.