.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در رأس یک هیأت 12 نفره ؛
معاون استاندار ساراتف روسیه وارد مازندران شد
استان ساراتف با مساحت 378 کیلومتر مربع و حدود دو میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت در کنار رودخانه ولگا دارای موقعیت تجاری معروف و رتبه سوم تولید غلات را در کشور روسیه دارد . ‎

به گزارش شمال نیوز، آلکسی ولادیمیر ویچ استرلنیکوف معاون استاندار ساراتف روسیه امروز صبح در رأس یک هیأت 12 نفره اقتصادی – تجاری – دانشگاهی وارد مازندران شده و توسط حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران مورد استقبال قرار گرفت.

حسن خیریانپور گفت: متعاقب یادداشت همکاری که سال گذشته فی ما بین معاونین استانداریهای مازندران و ساراتف روسیه امضاء شده بود ، هیأت مزبور وارد مازندران شده و در راستای فعال سازی دیپلماسی اقتصادی ، این هیأت عصر امروز در محل اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی با جمعی از فعالان اقتصادی مازندران دیدار B2B خواهند داشت و همچنین در محل استانداری با احمد حسین زادگان استاندار مازندران دیدار و مذاکره و متن تفاهم نامه پیشنهادی را بررسی تا در آینده نزدیک به امضای استانداران دو استان برسد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد : هیأت مذکور همچنین فردا بندر امیرآباد و چند واحد تولیدی را نیز مورد بازدید قرار خواهند داد .

حسن خیریانپور افزود: استان ساراتف با مساحت 378 کیلومتر مربع و حدود دو میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت در کنار رودخانه ولگا دارای موقعیت تجاری معروف و رتبه سوم تولید غلات را در کشور روسیه دارد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.454 seconds.