.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل کم تحرک و فراری از رسانه ها رونمایی شد ؛
افتتاح دو رستوران و سه دفتر خدمات سیاحتی ره آورد اداره کل گردشگری مازندران در هفته دولت !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : سیف الله فرزانه که در ابتدای انتصابش با مخالفت استاندار وقت مازندران و وزیر فعلی راه و شهرسازی روبرو شد نشان داد که مهندس اسلامی با دوراندیشی با انتصاب وی مخالف بوده و اکنون کم تحرکی و....
افتتاح دو رستوران و سه دفتر خدمات سیاحتی ره آورد اداره کل گردشگری مازندران در هفته دولت !+ نظرات قابل تامل کاربران

شمال نیوز: مدیرکل کم تحرک و فراری از رسانه ها بالاخره در آستانه هفته دولت رونمایی شد .

 

به گزارش شمال نیوز،سیف الله فرزانه که در ابتدای انتصابش با مخالفت استاندار وقت مازندران و وزیر فعلی راه و شهرسازی روبرو شد نشان داد که مهندس اسلامی با دوراندیشی با انتصاب وی مخالف بوده  و اکنون کم تحرکی و به تبع  آن دوری از رسانه ها نشان می دهد که مخالفت وی بیراه9 نیود .

 

فرزانه که از بدو مسئولیت تا کنون نشستی خبری با رسانه ها برگزار نکرده است و از عملکرد مطلوبی نیز برخوردار نیست .

 

نگاهی به پروژه های افتتاحی در هفته دولت نشان می دهد که علی رغم  محوریت گردشگری در اقتصاد استان از وزن لازم برخوردار نیست و دو رستوران ساخته شده و چند دفتر خدمات سیاحتی مهمترین آن ها بشمار می رود که اصلا با قابل ملاحظه نیست .

 

این خبر را به نقل از میراث آریا بخوانید :

 

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت : پروژه گردشگری مازندران به‌ارزش بیش از ١۶٠میلیارد ریال هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش میراث آریا ، سیف‌الله فرزانه ، با اعلام این خبر گفت: «اجرای این پروژه‌ها بین یک تا هشت سال به طول انجامید و با افتتاح آن‌ها برای ۶۴ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.»

او  افزود: «خوشبختانه فقط ۱۰ درصد از هزینه اجرای این پروژه ها با استفاده از تسهیلات دولتی و ۹۰ درصد اعتبارات هزینه شده از محل آورده سرمایه گذاران بوده است.»

فرزانه، سه طرح مهم گردشگری آماده افتتاح برای هفته دولت را یک واحد پذیرایی در جاده ساری به قائم شهر با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال ، یک واحد پذیرایی در شهرستان ساری با هزینه ۲۰ میلیارد ریال و اقامتگاه های بوم‌گردی در شهرستان نکا با هزینه 3میلیارد ریال معرفی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خاطرنشان کرد: «در این هفته شش واحد بوم گردی و سه دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی در شهرستان های سوادکوه شمالی، رامسر و آمل افتتاح خواهد شد.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حبیب 3 شهريور 1398
متاسفانه نابسامانی مدیریتی در گردشگری و میراث فرهنگی استان موج میزنه و کسی هم خیالش نیست . توان مدیریتی فرزانه جوابگوی اقتصاد اول استان که همان گردشگری باید باشد نیست . مسئولان فقط شعار می دهند
نا شناس 3 شهريور 1398
سازمانی که 90 درصد بودجه اش صرف هزینه های جاری و حقوق میشه بودجه نداره چیکار کنه ضمن اینکه مهمترین موفقیت گردگشگری همکاری بانکها هستند که متاسفانه تقریبا باید گفت هیچ بانکی به سرمایه گذار وام نمیده مهمترین عامل اینه که وضیعت مملکت طوری هست که سرمایه گذار رغبتی به سرمایه گذاری نداره بنابراین هر شخصی به جای فرزانه باشه نمیتواند کاری را پیش ببره البته قبول دارم که مهندس فرزانه با رسانه ارتباط برقرار نکرد بهتر بود میامد توضیح میداد شاید به دلایل امنیتی به این آقا گفته باشند که با توجه وضیعت حساس نظام شما حرفی نزنید . در کل آدم کار بلدی هستش تجربه فرماندار- شهردار-گمرگ و مدیر کلی را دارد منظورم اینه آدم بی تجربه ای نیست که بخواد ندونه ... پول که نباشه چیکار میخواد بکنه
ساروی 3 شهريور 1398
و اینم اضافه کنین مسول مخالفت با پروژه ملی پیاده راه قارن و همچنین نابودی اماکن تاریخی ایشون هستن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 شهريور 1398
استاندار نذاشت و مخالف بو د
نا شناس 3 شهريور 1398
مخالفت؟ پروژه ملی؟ خخخخخخخخخ
ساروی 3 شهريور 1398
مقصر شخص استانداراست .
نا شناس 3 شهريور 1398
من تعجب می کنم که چطور یار باوفای مشایی در این دولت هم پست می گیرد و همه هوادارن دولت هم هورا می کشن . آخه آدم باید روی اصوالش پایبند باشه . آخه چرا نمی دونم . تازه اون استانداری که مخالفش بود اسلامی بود و نه حسین زادگان
کارمند 3 شهريور 1398
از شمال نیوز درخواست دارم به صورت غیر محسوس یک گزارش از اداره کل گردشگری و میراث و صنایع دستی تهیه کند . همکاران به شدت ناراضی هستند از اینکه کارها راکد مانده . مدیریت به شدت نابسامان است و کاری قابل توجه صورت نمی گیرد . ما شرمنده مردم هستیم
ساروی 3 شهريور 1398
ضعیفترین عملکرد را اداره کل صنایع دستی ، میراث و گردشگری در هفته دولت دارد . گردشگری باید حرف اول را در پروژه ها بزند نه اینکه دفتر هواپیمایی و رستوران افتتاح کند . این یک افتضاح برای گردشگری استان است
سربازان گمنام امام زمان( عج ) 3 شهريور 1398
با یک بررسی کوتاه و میدانی مشخص می گردد چرا استان مازندران با داشتن پتانسیلهای بالفعل و بالقوه و دیگر مواهب الهی چرا سرمایه گذاران در این استان سرمایه گذاری نمی کنند. وجود دلال های شهرستانی و استانی و مچ شدن آنها با مسئولان میراث شهرستانی و استان خود گواه بر این موضوع می باشد. کلیه دلالان با مسئولین شهرستانی از جمله آب و برق و غیره با همدیگر مچ شده اند و با گرفتن رشوه و غیره از سرمایه گذاران راه را برای اخذ موافقت اصولی و دیگر مجوز ها هموار می کنند. اگر دست دلالان و دیگر مسئولین میراث این استان از رشوه گیری از سرمایه گذاران حتی برای یک استعلام از اداراجات استان کوتاه شود سرمایه گذاران با خیال راحت در این استان سرمایه گذاری می کنند در غیر اینصورت نرخ بیکاری جوانان این استان روز بروز اضافه تر خواهد شد. این دلالان باعث عقب ماندگی استان در حوزه گردشگری پایدار شده اند. و خون جوانان و سرمایه گذاران را مثل زالو می مکند.
مازنی 3 شهريور 1398
باباااااا تو رو خدا این سنگ بزرگ بروکراسی رو از جلو پای ملت بردارید. میخوای شرکت گردشکری ثبت کنی کار گردشگری کنی هزارتا سنگ میندازن جلو پات.
همشهری 3 شهريور 1398
خیلی از سرمایه گذاران در این استان بخصوص خانواده شدا پس از بهره برداری طرح در سالهای اخیر دستشان از گرفتن یارانه هشت درصدی کوتاه بوده یا به علت ندانستن این موضوع یا وجود کارکنان متخلف با پرونده سازی های صوری و مچ شدن آنها با بانک عامل نسبت به تشکیل پرونده یارانه اقدام و کمک های فنی اعتباری را به اسم خود و در جیب خودشان ریخته اند. این تازه یک عملکرد نادرست و منفی آنان می باشد
حق خواه 3 شهريور 1398
ظاهرا" شمال نیوز تمایل دارد با برخی مدیران که رابطه خوبی دارد از آنها دفاع جانانه کند و بعبارتی برایشان لخت میشود!!! اما مدیرانی که باب میل این رسانه محترم نیستند یا حالا .... کلا" از پیش محکومند....!!!
شمال نیوز ! این آقا دقیقا" نقطه قوتش تحرک و پویایی است . این مسئله را تمام کسانی که ایشان را از دور هم میشناسند اعم از دوست و غیر دوست نیز بیان می کنند. شما هم کمی مطالعه کرده و لااقل نقد خود را از زاویه ای منطقی و قابل باور مطرح کنید نه اینکه دقیقا" نقطه قوتشان را بعنوان ضعف مطرح کنید تا کم کم تبدیل به یک رسانه زرد شوید که با هر بهانه ای از خجالت مخالفهایش در می آید.
پیشنهاد می کنم شماره تلفنهای مربوط به همشهریان ایشان که سالها در آن شهر بعنوان رئیس تربیت بدنی ، شهردار و فرماندار خدمت نمود به صورت تصادفی بگیرید و از ایشان کیفیت و کمیت خدمات سیف ا... فرزانه را بپرسید و ببینید که بعضا" در تاریخ این شهر بی نظیر و منحصربفرد بوده است (حتما" تحقیق کنید)
خُب شاید تعداد افتتاح پروژه ها آن هم در یک هفته از سال از نظر شمال نیوز ملاک بسیار مناسبی برای ارزیابی یک مدیر باشد....!!؟؟ که اگر اینها ملاک ارزیابی هستند پس نمیدانیم دفاع از مسئولینی که حوصله تمیز کردن بینی خود را ندارند را کجای دلمان بگذاریم.
یکی ازشهروندان ساروی 4 شهريور 1398
اقفایان وخانم های محترم اینقدر سنگ غریبه ها رو به سینه نزنیم
اقای اسلامی اصفهانی هستن ما مازندرانی چرا باید زیراب همدیگرو بزنیم
دلواپسان همجا هستن معنفت عموم بهتر از شخص هست عزیزان
به یادگاران دفاع مقدس وخانوده ایثار گر همچون مهندس فرزانه که از نزدیگ با ایشان منطقه بودم وشناخت دارم خود از تبار خانواده ایثارگر وشهداست
حالا چرا از حضور ایشان ناراحت هستید خدا داند وبس
والسلام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.227 seconds.