.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره‌برداری از 110 پروژه شرکت توزیع برق مازندران در هفته دولت
مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران، از افتتاح 110 پروژه با مبلغ ریالی 352 میلیارد و 155 میلیون ریال صبح امروز در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، رضا غفاری از افتتاح 110 پروژه با مبلغ ریالی 352 میلیارد و 155 میلیون ریال صبح امروز در استان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها در قالب طرح‌های رفع ضعف ولتاژ، کاهش تلفات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع، مرمت روستایی، رینگ و قدرت مانور، توسعه و احداث شبکه‌های شهری، توسعه فیدر، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی خسارت ناشی از سیل است.

 

وی افزود: از بین 110 پروژه قابل بهره‌برداری در حوزه توزیع برق مازندران هفت پروژه با مبلغ بیش از 5 میلیارد ریال است که در هفته دولت  شهرستان‌های ساری، بابل  و فریدونکنار به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تصریح کرد: از 103 پروژه زیر 5 میلیارد ریال که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که شامل 14 پروژه در شهرستان میاندورود، 10 پروژه  در سوادکوه، 10 پروژه در شرق آمل، 9 پروژه در بابلسر، 8 پروژه در جنوب ساری، 6 پروژه در جویبار، 5 پروژه در نکا، 5 پروژه در قائم‌شهر، 3 پروژه در سیمرغ، سوادکوه شمالی و امیرکلا و شمال ساری و یک پروژه در بهشهر خواهد بود.

 

غفاری با گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهدای والا مقام دولت جمهوری اسلامی ایران ( شهیدان رجایی و باهنر)، فرارسیدن این ایام را فرصتی مناسب برای تقویت همدلی بین دولت و ملت دانست.

 

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر برآمده از جریان اصیل انقلاب اسلامی ایران  بودند که تا پای جان در مسیر حق و عدالت ایستادگی کردند و در این راه به شهادت رسیدند و این هفته نمایش خدمات صادقانه دولت به مردم در مسیر آسایش و رفاه جامعه و نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است که این وحدت سرافزاری، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.