.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت خدمات ارزنده ای ارائه کرده است/ اجرایی ۸۸۶ پروژه در مازندران
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت خدمات ارزنده ای ارائه کرده است گفت: پروژه های مختلفی در دست اجرا است.

به گزارش شمال نیوز،  جمال عرف صبح شنبه در آیین تجدید میثاق با آرمان های شهدا در گلزار شهدای ساری بر تداوم راه و آرمان شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر در مسیر خدمتگزاری به مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به این که دولت خدمات ارزنده ای در این مدت ارایه کرده است، گفت: پروژه های فراوانی در بخش های مختلف در حال اجراست.

استاندار مازندران در آیین تجدید میثاق با آرمان های شهدا ضمن گرامیداشت هفته دولت، این هفته را فرصتی ارزنده برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت دانست و یادآور شد: رمز غلبه بر مشکلات و تهدیدهای دشمنان و توسعه و اعتلای کشور، وفاداری به آرمان های شهداء، بینانگذار جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی است.

احمد حسین زادگان با بیان این که امسال سعی کردیم با عبور از برنامه های سنتی و همایشی، با بهره گیری از فضای رسانه ای و مجازی، فعالیت های دولت را در شرایط خاص تحریم به مردم اطلاع رسانی کنیم، افزود: علیرغم شرایط سنگین و سخت اقتصادی دولت توانست پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند.

استاندار مازندران گفت: همه ما توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقاومت مردم این سرزمین هستیم و همواره خود را وامدار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس می دانیم.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: هفته دولت سال جاری نسبت به گذشته به دلیل تحریم یکجانبه و ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه کشورمان شرایط خاصی را پیش روی تمام مسئولان قرار داده است و با وجود این تحریم های ظالمانه، امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاه خوبی در جهان قرار دارد.

حسین زادگان افزود: اگرچه تحریم مشکلاتی را برای کشور در حوزه اقتصادی ایجاد کرد، ولی تجربه چهار دهه گذشته نشان داده که جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام این ناملایمات راه خود را ادامه می دهد و با اراده قوی که بین مردم و مسئولان برای حفظ نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، این تحریم ها کارساز نخواهد بود.

وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی استان، باید برای تحقق اهداف و برنامه های مصوب استانی تلاش مصاعفی داشته باشند و در هفته دولت عملکرد نظام و دولت را برای ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه به خصوص در بین نسل جوان بیان کنند.

 استاندار یادآور شد: در هفته دولت امسال ۸۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۵۸ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد و ۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۲ میلیارد تومان کلنگ زنی و آغاز می گردد.وی گفت: این اقدامات و پروژه ها؛ دستاورد نظام و دولت برای مردم است و در دیگر ایام سال نیز برای شیرین کردن کام مردم و برخورداری آنان از اقدامات دولت، پروژه های مختلفی را به بهره برداری می رسانیم.

مازندران در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد. حدود ۴۰۰ نفر از شهیدان این استان را کارمندان دولت تشکیل می دهند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.455 seconds.