.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتفاق عجیب در یکی از شهرستان های استان؛
حمایت فرماندار از ریاست یک عضو شورا در ازای گرفتن یک گوشی s10 سامسونگ
دو تن از نزدیکان این فرد، به قصد ارائه پیشنهاد رشوه و از طریق آشنایی با شوهر خاله بنده، به منزلمان آمدند و پیشنهاد رشوه 100 میلیون تومانی را دادند! البته
حمایت فرماندار از ریاست یک عضو شورا در ازای گرفتن یک گوشی s10 سامسونگ

به گزارش شمال نیوز، شنیده ها از یکی از شهرستان های استان حکایت از آن دارد که یک عضو شورای این شهر در ادامه تخلفات سریالی خود و در سایه تعلل نهادهای نظارتی، این بار صراحتا به اعضای شورا پیشنهاد رشوه داده تا رای به ریاست وی در شورای شهر دهند.

در همین راستا یکی از اعضای شورا در این خصوص می گوید: دو تن از نزدیکان این فرد، به قصد ارائه پیشنهاد رشوه و از طریق آشنایی با یکی از اقوام بنده، به منزلمان آمدند و پیشنهاد رشوه 100 میلیون تومانی را دادند!

وی با بیان اینکه اصلا نمی دانستم هدفشان از حضور در منزل چیست، ادامه داد: این دو نفر پیش من آمدند و گفتند چقدر می خواهی تا به این آقا برای ریاست بر شورا رای بدهی؟!

این عضو شورا ادامه داد: فرماندار شهرستان از این عضو متخلف برای ریاست بر شورا حمایت می کند و به گروه مخالفان فشار سیاسی وارد می کند تا به این عضو متخلف شورا رای دهند.

گفتنی است فرماندار این شهرستان، اخیراً با دریافت یک گوشی گرانقیمت سامسونگ S10 از این عضو متخلف شورا و مبلغ چشمگیری پول نقد، صراحتا دیگر اعضای شورا را تهدید به آن می کند که در صورت رای ندادن به این عضو شورا، از ورود آن ها به فرمانداری ممانعت به عمل می آورد.

به نظر می رسد در این شهرستان مهم استان، هیچ اراده و قدرتی برای مقابله با اقدامات خلاف کارانه این عضو شورا وجود ندارد تا آن جا که بدون دریافت پروانه، اقدام به بلندمرتبه سازی در حریم رودخانه می کند! با تحریک مردم مانع از فعالیت کارگاه راه سازی شده و در ازای دریافت باج سبیل از مسئولان کارگاه، مردم را متفرق می کند! به برداشت بی روسه شن و ماسه از بستر رودخانه با قدرت ادامه می دهد و کارخانه آسفالت خود را هم بدون دریافت مجوزهای زیست محیطی لازم در حریم رودخانه و اتوبان احداث می کند! / خزر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.