.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سلطان سکه مازندران زیر ذره‌بین امور مالیاتی/ خرید 1500 سکه توسط یک فرد
مدیرکل امور مالیاتی مازندران نحوه اخذ مالیات بر سکه را تشریح کرد و گفت: دریافت مالیات از دارندگان سکه بستگی به تعداد سکه‌ها دارد.

به گزارش شمال نیوز، علی‌اکبر حمزه‌ای در ارتباط با اقدامات انجام شده برای ساماندهی کارت‌های بازرگانی از حوزه مالیاتی، اظهار کرد: در پیگیری برای پرداخت مالیات افراد دارنده کارت بازرگانی، به فردی کم‌سواد برخورد کردیم که نیاز مالی این افراد باعث شده  که افراد سودجو به آنها نزدیک شده و شرکتی برای این افراد به ثبت رسانده و کارتی به نام این افراد صادر کنند و بعد از چند سال این فرد با مالیات انباشته پرداخت نشده مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های از این دست بسیار مشکل است، پیگیری‌های بیشتر ما منجر به شناسایی افراد اصلی پشت پرده شده و اقدامات لازم برای دریافت مالیات در برنامه کاری این سازمان قرار دارد.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران، اضافه کرد: مالیات شرکتی پس از خود اظهار حدود 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده که با ورود پلیس مالیاتی رقم پرداختی 90 میلیون تومان اعلام شده است.

وی با اعلام اینکه در بررسی پرونده‌های مالی به فردی برخورد کردیم که در یک سال هزار و 200 میلیارد تومان گردش مالی داشت، افزود: این فرد در یک سال 66 میلیارد و 700 میلیون تومان سود بانکی دریافت کرده است و همه هم و غم ما این است که حق‌السهم دولت در این بخش رعایت شود.

حمزه‌ای درباره بررسی وضعیت مالیات برسکه، افزود: در استان مازندران فردی را شناسایی کردیم که بیش از هزار و 500 سکه خرید کرده که پیگیری ما برای دریافت حق‌السهم دولت در هنگام فروش سکه ادامه دارد.

وی در ارتباط با نحوه دریافت مالیات بر سکه، گفت: براساس دستورالعمل قانونی مالیاتی برای دارندگان زیر 20 سکه تعیین نمی‌شود.

وی اضافه کرد: برای دارندگان بالای  150 سکه  به ازای هر سکه‌ای 170 تا 180 هزار تومان مالیات پیش‌بینی شده است.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران اضافه کرد: دریافت مالیات برای دارندگان بالای 200 سکه در دستور کار امور مالیاتی قرار داشته و اگر این افراد مدارکی ارائه دهند که سکه‌ها را در اختیار دارند؛ مالیات در نظر گرفته نمی‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.