.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید ۳۰ تا ۴۰ میلیون دفتر مشق دولتی برای اقشار هدف
قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی از برنامه ریزی این وزارتخانه برای توزیع ۳۰ تا ۴۰ میلیون دفترچه‌های دانش‌آموزی با ارز ۴۲۰۰ تومانی بین اقشار هدف از جمله دانش‌اموزان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شبکه‌های توزیع خاص و منتخب خبر داد.
 تولید ۳۰ تا ۴۰ میلیون دفتر مشق دولتی برای اقشار هدف

به گزارش شمال نیوز، حسین مدرس خیابانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی شده برای توزیع دفترچه‌های مشق دانش‌آموزی با ارز دولتی برای اقشار هدف اظهار کرد: در طرح بازگشایی مدارس، برای اجرایی کردن 2 برنامه در دست انجام است؛ برنامه نخست، توزیع دفترچه‌های دانش‌آموزی به عنوان شاخص لوازم التحریر است که قرار است در قالب اتحادیه‌ها، تعاونی‌های کارگری و فرهنگیان و حتی تعاونی‌های مصرف محلی و منتخب فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شود.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: بخشی از این دفاتر، دفاتری است که از طریق کاغذ دولتی با ارز 4200 تومانی تامین شده اند و تولیدکنندگان این دفاتر مشخص شده‌اند و تضامین لازم از آن‌ها گرفته شده و تعداد قابل توجهی از این دفاتر در قالب شبکه‌های منتخب توزیع خواهد شد و تعداد این دفاتر دولتی بین 30 تا 40 میلیون دفتر دانش‌آموزی است.

  
وی ادامه داد: درحال حاضر با توجه به 14 میلیون دانش‌آموز فعلی کشور و سرانه مصرف 10 دفترچه برای هر دانش‌آموز، نیاز کشور حدود 140 میلیون دفترچه دانش آموزی است ولی واقعیت آن است که قرار نیست تمام این نیاز، با دفاتر دولتی تامین شود، بلکه ما به دنبال آن هستیم که دفاتر دانش‌آموزی اقشار هدف که تمامی آن‌ها مشخص شده‌اند و دانش‌آموزان خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیز جزو آن‌ها هستند، با ارز دولتی تامین شود.

وی ادامه داد:‌ دومین اقدام، توزیع سایر اقلام لوازم التحریر و مایحتاج که با همکاری اصناف در قالب نمایشگاه مهر برگزار می‌شود؛ در این نمایشگاه‌های عرضه مستقیم، در تلاشیم تا بتوانیم قیمت‌ها را در بازار کنترل کنیم.

به گفته قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، در این نمایشگاه، لوازم التحریر عرضه شده بعضاً با قیمت‌هایی بین 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.