.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو

 
ایلنا : سخنگوی قوه قضائیه دررباطه با بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو گفت: ریاست قوه قضاییه دستوری را به سازمان بازرسی کل کشور درباره نقش و جایگاه نظارتی که این سازمان دارد دادند، برای اینکه در حوزه مسائل خودروسازان و اجحافی که در حق مردم و تاخیر و تعویض‌هایی که شده و خودروهای ناقص و افزایش قیمت و... وارد شوند و سازمان بازرسی هم به جد ورود کرده است.

غلامحسین اسماعیلی درباره بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو گفت: مدیر عامل سابق ایران خودرو براساس گزارش‌هایی که ضابطین به مرجع قضایی داده بودند تحت تعقیب قرار گرفت و اقدامات اولیه دیشب انجام شد و تحت نظر بوده و  دو نفر دیگر از این مجموعه هم بازداشت هستند؛ ولی به لحاظ اینکه شب عید بود تحقیقات ناقص است‌.

اسماعیلی افزود: ریاست قوه قضاییه دستوری را به سازمان بازرسی کل کشور  درباره نقش و جایگاه نظارتی که این سازمان دارد دادند، برای اینکه در حوزه مسائل خودروسازان و  اجحافی که در حق  مردم  و تاخیر و تعویض‌هایی که شده و خودروهای ناقص و افزایش قیمت و...  وارد شوند و  سازمان بازرسی هم به جد ورود کرده است.

وی افزود: ان‌شاءالله بعد از ارایه گزارش سازمان بازرسی اگر لازم شد برای پرونده در کنار همین پرونده‌هایی  که برای خودروسازان تشکیل شده رسیدگی می شود؛ والا به صورت مستقل حتما از ناحیه مرجع قضایی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند 30 مرداد 1398
سلام
بنده شخصا به دستان کسانی که حکم عدالت را در این مملکت اجراء می کنند بوسه میزنم
دستمریزاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.306 seconds.