.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست خبری مطرح شد ؛
رئیس دانشگاه کشاورزی ساری به 6 ماه حبس تعلیقی محکوم شد
شمال نیوز: رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری خاطرنشان کرد: نگاه حمایتی از سوی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی از این دانشگاه وجود ندارد. ....
رئیس دانشگاه کشاورزی ساری به 6 ماه حبس تعلیقی محکوم شد

شمال نیوز: رئیس دانشگاه کشاورزی ساری از صدور حکمی 6 ماه زندانی تعلیقی به‌دلیل آلودگی محیط زیستی برای مسؤولان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، اسدالله تیموری  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نگاه حمایتی از سوی مسؤولان اجرایی استانی و شهرستانی نسبت به دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری وجود ندارد.

 وی با اعلام اینکه از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار همکاری همه‌جانبه داریم، تصریح کرد: در مازندران به دانشگاه‌ها حتی به شکل شهرک دانشگاهی هم توجهی نمی‌شود.

 رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری خاطرنشان کرد: نگاه حمایتی از سوی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی از این دانشگاه وجود ندارد.

 وی اضافه کرد: در سال گذشته محیط زیست استان برای مسؤولان دانشگاه کشاورزی مازندران ۶ ماه زندانی تعلیقی دریافت کرده است.

 رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری در ادامه از برنامه‌ریزی برای ایجاد تصفیه‌خانه مرکزی خبر داد و گفت: عملیات بازچرانی فاضلاب را در دستور کار داریم و بنا داریم که مدل جدیدی برای الگوسازی در سطح استان ارائه کنیم.

 وی با اعلام اینکه تقویت مزرعه یکی از برنامه‌های جدی دانشگاه است، گفت: ۱۰۰ هکتار زمینی را که دانشگاه در اختیار دارد، برای کاشت برنج، گندم و جو تحقیقاتی اختصاص پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه کشاروزی و منابع طبیعی ساری خاطرنشان کرد: طرح‌های تحقیقاتی زراعت چوب، کاشت انجیر و تمشک هم در اراضی متعلق به دانشگاه هم در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه یکی از تکالیف دانشگاه کمک به اصلاح نژاد دام است، افزود: اصلاح و حفظ گونه بومی استان یکی از اقداماتی است که مورد توجه مرکز پژوهش دانشگاه است.

تیموری در ادامه از آمادگی دانشگاه کشاورزی ساری برای پذیرش یک‌هزار و ۲۰۰ دانشجو در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: سالانه ۳ هزار دانشجو در این دانشگاه مشعول تحصیل هستند که جهت‌دهی ما به سمت پذیریش دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

بر اساس این گزارش ، طبق ماده ۲۵ قانون مجازات اسلامی جمهوری اسلامی ایران، حاکم می‌تواند با وجود شرایط مقرر در این قانون، هرگونه حبسی را همچون حبس بازدارنده و حبس تعزیزی را معلق کند که به‌ آن حبس تعلیقی گفته می‌شود.

طبق این ماده از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در زمان صدور حکم هرگونه حبس از سوی حاکم (حبس بازدارنده و حبس تعزیزی) در صورتی که ضمن صدور این احکام حاکم مقرر دارد که به‌عنوان مثال اگر محکوم در مدت معینی مرتکب جرم نشود، محکومیت وی لغو خواهد شد و در غیر این‌صورت حبس تعلیق شده وی در مورد او اجرا خواهد شد./فارس

 

گفتنی است این نشست بصورت کاملا گزینشی و سلیقه ای از سوی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی استان برگزار شد و وی از ترس انتقادات بیشمار از نابسامانی ها در این دانشگاه ، از دعوت خبرنگاران منتقد خودداری کرده است .

آنچه مسلم است ؛ نشست های خبری گزینشی و سلیقه ای نمی تواند روپوشی بر ضعف مدیریتی بر یک مجموعه باشد و شایسته است تا در جلسه ای شفاف نقد عملکرد ها صورت پذیرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مرداد 1398
جناب آقای دکتر تیموری عزیز
آنچه که باعث تضعیف جایگاه دانشگاه کشاورزی شده است رفتار باندی و سلیقه شما و دوستان بوده است. عدم برخورد با تخلف گستره پژوهشی دوستان شما در دانشگاه و بی تفاوتی جنابعالی به این مسئله بسیار مهم است یکی از عوامل کاهش اقتدار دانشگاه بوده است بعلاوه همگان مطلع هستند دلیل این ضعف ها رفتار عامدانه حضرتعالی بعنوان رئیس دانشگاه کشاورزی ساری در کپی پیست سخنرانی و برنامه ها و پیرو انتشار رسانه ای آن بوده است که متاسفانه فضای بی اعتمادی
را در بین استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری بشدت افزایش داده است است. با این حال متاسفانه تعدادی از همکاران ذینفع جنابعالی در امور اجرایی با سیلی از تخلف بجای عذرخواهی همواره قصد توجیه و کم اهمیت بودن موضوع را دارند جهت اطلاع این عزیزان محترم و خواندگان عزیز مصاحبه باید عرض شود رئیس دانشگاه فردی حقیقی نیست بلکه حقوقی و نماینده عالی وزارت علوم است که بی شک این اقدام ایشان نیاز به توضیح دارد ضمنا با یک سرچ ساده هم می توان دید که برنامه یا سخنرانی هیچ رئیس دانشگاهی تا امروز کپی پیست ماهرانه از متن نوشته و برنامه دیگران نبوده است!
بنظر از موضوعات فوق در دانشگاه ما اکثر مسئولین استانی و کشوری مطلع بوده و شاید انگیزه همکاری
تحت تاثیر این موارد قرار گیرد.
انشاالله دانشگاه به جایگاه اصلی خودش برگردد.
نا شناس 26 مرداد 1398
جناب آقای دکتر تیموری فقط از ۱۰۰ هکتار محوطه داخل پردیس دانشگاه نام بردید!! چرا اشاره ای به زمین ۱۰۰ هکتاری سوته که آقای دکتر نعمت زاده برای گرفتن امتیاز شخصی در زمانی که حضرتعالی هم عضو هیات رئیسه بودید و به مسکن مهر بخشیدیداشاره ای نفرمودیدمگر این سرمایه عظیم به دانشگاه عودت داده نشد؟؟؟
نا شناس 27 مرداد 1398
آلودگی های باند مدیریت حال حاضر دانشگاه کشاورزی وقتی معلوم می شود که تیمی از بازرسی بدون ملاحظات سیاسی و منطقه ای به بررسی کارکردهای مالی و مدیریتی آنها بپردازد. وزارت علوم به خاطر روابط خانوادگی با یکی از اعضاء تیم مدیریتی پاکدست و موفق قبلی را کنار گذاشته و تیم پر حاشیه حاضر را روی کار آورده است. شمال نیوز واقعاً اگر بی طرف هستی منتشر کن
آشنا 27 مرداد 1398
رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری خاطرنشان کرد: نگاه حمایتی از سوی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی از این دانشگاه وجود ندارد. تنها جمله درستی است که دکتر تیموری از زمان به عهده گرفتن ریاست دانشگاه گفته است. انتظار می رفت مدیران استان به ویژه استاندار محترم مازندران با گزارش "ماجرای عجیب ترین سرقت آکادمیک تاریخ مازندران/ پدیده ای به اسم تیموریزم" به صورت جدی برخورد می کرد تا بیش از این شاهد تحقیر دانشگاه کشاورزی استان در سطح ملی نباشیم.
نا شناس 27 مرداد 1398
دکتر تیموری این چه سیاستی است که هر چه نیروی کارآمد و درستکار بود را حذف کردید تا دل آدم های ...........را به دست بیاورید و همچنان به طور مستقیم و غیر مستقیم از این جماعت حمایت می کنید و مانع رسیدگی دست پرونده های این افراد که دارای ت..... علمی هستند می شوید و در هیات ممیزه بدون رسیدگی به مقالات ....... این ها آنها راارتقاء می دهید؟ اینهمه ...... و تخلف نتیجه مدیریت ناسالم است.
مازنی 27 مرداد 1398
نمیدونم ما که قطب کشاورزی کشوریم چرا همچین دانشگاه کشاورزی منفعل و بی رمق و بی نام و نشونی داشته باشیم. دانشگاه کشاورزی دقیقا چیکار میکه؟!
نا شناس 27 مرداد 1398
مدیر محترم شمال نیوز سپاسگزارم
متشکر و سپاسگزاریم
کارمند مطلع دانشگاه 27 مرداد 1398
با دستور شخص رئیس دانشگاه جلسه با خبرنگاران بضورت کنترل شده و با دعوت از تعداد اندکی خبرنگار برگزار شد و به خاطر نگرانی از انتقادات احتمالی از برخی خبرنگاران از جمله شمال نیوز دعوت نشد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.