.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دریای مازندران ۲۱ غریق داشت/ نجات ۹۲۶ نفر از غرق شدن
رئیس هیئت نجات غرق مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ نفر در دریای مازندران غرق شدند، گفت: از این تعداد سه نفر زن و ۱۸ نفر مرد بودند.

به گزارش شمال نیوز، نقی کریمیان  با بیان اینکه استان مازندران دارای ۳۲ هیئت نجات غریق است،گفت: چون ناجیان با جان مردم سروکار دارند سعی کردیم در زمان انتخاب ناجیان از افراد ماهر و با تجربه استفاده کنیم، افرادی که عاشق شغل خود باشند و با عشق در این راستا خدمت کنند.

وی با اشاره به ۳۷۵نقطه حادثه خیز در مازندران گفت: ۹۵۰ ناجیان غریق در این مکان ها مستقر هستند.

رئیس هیئت نجات غریق مازندران افزود: استان مازندران دارای ۹۷طرح دریا است که ۴۲۰ناجی در داخل طرحها فعالیت دارند و از ابتدای امسال تاکنون ۲۱نفر در دریای مازندران غرق شدند که از این تعداد ۱۸نفر مرد و ۳نفر زن بودند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار غریق مربوط به شهرستان نوشهر است گفت: تاکنون چهار نفر را در دریای نوشهر، سه نفر  بابلسر، سه نفر  رامسر، سه نفر  عباس آباد و دو نفر سرخرود، دو نفر بهشهر، دو نفر ایزدشهر، یک نفر جویبار و یک نفر در محمودآباد در دریای خزر به به کام مرگ کشیده شدند.

این مسئول با بیان اینکه دریای مازندران از ابتدای خرداد تاکنون ۱۶روز آرام، ۲۹روز نیمه آرام و ۳۹ روز طوفانی بود،گفت: این آمار در مدت مشابه خود در سال گذشته ۴۷روز آرام ،۲۱روز نیمه آرام و ۱۶روز طوفانی بود یعنی وضعیت دریا در سال گذشته برای شنا مناسب تر از امسال بود.

کریمیان گفت: در سال گذشته تعداد غریق ما از ابتدای خرداد تا امروز ۲۸غریق بود که امسال به ۲۱ غریق کاهش یافت و از نظر ما آمار غریق در بازده زمانی از  ساعت ۸صبح تا ۸شب در داخل یا
محدوده طرح دریا غرق شود ملاک است.

رئیس هیئت نجات غریق مازندران در پایان اظهار کرد: تعداد نجات یافتگان ما از ابتدای خرداد امسال تاکنون ۹۲۶نفر که از این تعداد۲۳۴نفر زن و ۶۹۲ نفر مرد هستند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.