.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم دعوت از اعضای مجمع نمایندگان مازندران در همایش ملی خزر
رئیس مجمع نمایندگان مجلس مازندران گفت: در همایش ملی دریای خزر شهرستان بابلسر دعوت نبودم.

به گزارش شمال نیوز، حاشیه‌های سازمان محیط زیست و نمایندگان مجلس استان‌های شمالی به ویژه نمایندگان مجلس مازندران وارد فاز جدی‌تری شده است.

 

بعد از اظهارات تامل برانگیز کلانتری در ارتباط با کمکاری نمایندگان مجلس برای تصویب بودجه ساماندهی پسماند نمایندگان مجلس استان مازندران نسبت به این صحبت‌های رئیس محیط زیست کشور که گفته بود نمایندگان شمال کشور در حوزه پسماند تنها هارت و پورت می‌کنند، واکنش جدی نشان دادند.

 

بازخوردهای واکنش نمایندگان مجلس نسبت به اظهارات کلانتری صبح امروز در حاشیه همایش دریای خزر خودنمایی کرده و از نمایندگان مجلس در این مراسم دعوت به عمل نیامده است.

 

ولی‌الله نانواکناری رئیس مجمع نمایندگان مجلس مازندران در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره عدم حضورش در این مراسم، گفت: با وجود برگزاری این مراسم در شهرستان بابلسر از ما دعوت نشده است.

 

وی با اعلام اینکه حفظ محیط زیست دریایی برای نمایندگان مجلس داری اهمیت است، افزود: از مسؤولان محیط زیست بپرسید که چرا نمایندگان مجلس را به این همایش دعوت نکردند.

 

علی اصغر یوسف‌نژاد درباره برگزاری این همایش اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت: از مسؤولان دفتر درباره دعوت در این همایش اطلاعات کسب می‌کنم و پس از آن به شما خبر می‌دهم که پس از چندین بار تماس یوسف نژاد به تلفن خبرنگار فارس پاسخ نداده است.

 

رئیس سازمان محیط زیست کشور در حاشیه این همایش درباره عدم حضور نمایندگان مجلس گفت: حضور یا عدم حضور آنها در این مراسم به بنده ارتباطی ندارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.588 seconds.