.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف ۴۷ دستگاه تجهیزات فنی بیت کوین در بهشهر
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴۷ دستگاه تجهیزات فنی و متعلقات بیت کوین به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال در شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران  گفت: در اجرای طرح جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۱ نفراز مخلان امنیت اقتصادی در آن شهرستان شدند.

 

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان بهشهر متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال (بیت کویین) در یکی از یک واحد‌های صنعتی این شهرستان کرده بودند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

سردار میر فیضی از کشف ۴۷ دستگاه تجهیزات فنی بیت کوین و ۱۸ دستگاه ماینر در بازدید از محل خبر داد و گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

او، تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال بر رونق تولید را فرصت مغتنمی برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان کرد و افزود: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.

 

فرمانده انتظامی مازندران پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.