.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حجاج جمعه وارد مازندران می‌شوند
جانشین مدیر حج و زیارت مازندران گفت: امروز پایان عملیات مناسک حج تمتع 4هزار و 244 نفر از حجاج مازندران در سرزمین منا است که زائران درحال مراجعت به مکه هستند.
حجاج جمعه وارد مازندران می‌شوند

به گزارش شمال نیوز، مصطفی جعفری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امروز پایان عملیات مناسک حج تمتع 4هزار و 244 نفر از حجاج مازندران در سرزمین منا است که زائران درحال مراجعت به مکه هستند.

وی با اشاره به اینکه از روز جمعه 25 مرداد عملیات بازگشت حجاج مازندرانی آغاز خواهد شد، افزود: نخستین گروه از زائران ساعت 11:40 روز جمعه با استقبال مسؤولان مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی وارد استان می‌شوند.

جانشین مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه عملیات بازگشت حجاج مازندرانی تا 29 مرداد ماه امسال ادامه دارد، اضافه کرد: 29 کاروان مدینه قبل با پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز جمعه از مدینه منوره وارد فرودگاه دشت‌ناز ساری می‌شوند.

جعفری ادامه داد: یک کاروان مدینه بعد با ظرفیت 160 نفر از زائران پس از پایان عملیات تمتع و حضور پنج روزه در مدینه منوره از ایستگاه پروازی گستان وارد این استان می‌شوند.

وی با اعلام اینکه تمام زائران مازندران در سلامت کامل هستند، تصریح کرد: تنها یک نفر از زائران مازندران به‌نام مرحوم حاج سید بابا نادری به‌دلیل ایست قلبی دار فانی وداع را گفت که باتوجه به درخواست خانواده پیکرشان برای انتقال درحال برنامه‌ریزی  و تدفین در شهرستان نکا است.

جانشین مدیر حج و زیارت مازندران خاطرنشان کرد: باتوجه به بحث پرواز لازم است مراسم ولیمه حجاج بعد از 24 تا 48 ساعت پس از حضور زائران برنامه‌ریزی شود.

جعفری در پایان گفت: باتوجه به فصل تابستان و حضور مسافران مراسم استقبال از حجاج در نزدیک‌ترین محل سکونت زائران برگزار شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.578 seconds.