.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه شورای روابط عمومی شهرداری بابل و سازمانهای تابعه برگزار شد
جلسه شورای روابط عمومی شهرداری و سازمانهای تابعه جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف شهرداری با حضور مدیر روابط عمومی شهرداری بابل، مدیران و رابطین روابط عمومی سازمانهای تابعه و مناطق شهرداری در روابط عمومی مرکز برگزار گردید.

شمال نیوز: جلسه شورای روابط عمومی شهرداری و سازمانهای تابعه جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف شهرداری با حضور مدیر روابط عمومی شهرداری بابل، مدیران و رابطین روابط عمومی سازمانهای تابعه و مناطق شهرداری در روابط عمومی مرکز برگزار گردید.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری بابل، در این جلسه سیدعلی رحیمایی رئیس اداره روابط عمومی شهرداری بابل نکاتی را جهت رشد و‌پیشرفت روابط عمومی ها عنوان کرد:اخبار شهرداری و سازمانهای وابسته باید بصورت شفاف و صادقانه به شهروندان اطلاع رسانی گردد.
 
 وی ادامه داد : وظیفه داریم از انتقادات سازنده استقبال نماییم و چالش ها و‌ مشکلاتی که وجود دارد را برای شهروندان تبیین نماییم.
 
 وی اشاره کرد : از آنجاییکه شهروندان به اشتباه برخی از وظایف دستگاههای دیگر را از وظایف شهرداری می دانند، نیاز است تا روابط عمومی با اطلاع رسانی صحیح و دقیق آنرا برای شهروندان بصورت شفاف بازگو نماید. در حال حاضر برخی انتقادات مردم به شهرداری ها از این موارد است.
 
 رئیس اداره روابط عمومی شهرداری بابل عنوان داشت : نباید تنها به این نکته که خبری تولید شود اکتفا نمود بلکه باید در خبر ، کیفیت و صحت و سقم آن را در نظر بگیریم.
 
 رحیمایی : کانالهای اطلاع رسانی شهر با مجموعه شهرداری و سازمانهای تابعه همکاری خوبی در نحوه پوشش خبری دارند و لزوم تداوم این ارتباط نشر اخبار بامحتوا و صحیح است .
 
 وی تاکید کرد : امروزه فضای مجازی نقش بسیار مهمی در گسترش اخبار دارد چرا که خبرها بسرعت در آن منتشر می شود وباید با حضور‌ و‌ رصد بموقع، از نقد ها و پیشنهادات شهروندان در این فضا آگاهی داشته باشیم.
 
 وی گفت : وظیفه داریم در جریان شکل گیری اخبار از سوی شهروندان در #فضای_مجازی تلاش کنیم که این تبادل اخبار و داده ها با #اطلاعات درست شکل بگیرد.
 
 وی درپایان اضافه کرد : هدف روابط عمومی باید بر مبنای افزایش رضایتمندی مردم از نظام باشد و بااعتماد سازی این امر را افزایش دهیم.
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.471 seconds.