.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شبکه نوآوری و فناوری در مازندران راه‌اندازی می‌شود
رئیس پارک علم و فناوری مازندران از راه اندازی شبکه نورآوری فناوری در مازندران خبر داد و گفت: عملیات اجرای این طرح در استان به صورت جدی در دستور کار است.

به گزارش شمال نیوز،  علی معتمدزادگان در جمع خبرنگاران استان مازندران، اظهار کرد: شبکه نوآوری و فناوری در مازندران به زودی راه‌اندازی می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه صندوق پژوهش و فناوری مازندران راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: مدیرکل اوقاف در آمل مرکزی برای فعالیت شرکت‌های بنیان اختصاص داده است.

 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اضافه کرد: مدیرکل بهزیستی مازندران ابراز تمایل کرد که فضای را به فعالیت استارتاپی اختصاص دهند.

 

وی با اعلام اینکه در سال جاری نقطه عطفی در حوزه علم و فناوری ایجاد می‌شود، افزود: اجرای 10 پروژه شرکت دانش‌بنیان در ساری به زودی عملیاتی می‌شود.

 

معتمدزادگان با اعلام اینکه در حال حاضر 150 شرکت هسته و واحد فناوری در پارک مشغول کار هستند، افزود: 6 مرکز رشد در سطح استان فعال هستند.

 

وی با اعلام اینکه 25 تا 30 نوع خدمات فناوری به شرکت‌ها داده می‌شود، گفت: این شرکت‌ها در مجموع حدود 4میلیون یورو صادرات داشته و بیش از 111 میلیارد تومان فروش در حوزه فناوری انجام شده و بیش از هزار و نفر اشتغال ایجاد شده است.

 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران اضافه کرد: شرکت‌های مستقر از معافیت مالیاتی استفاده می‌کنند.

 

وی  اضافه کرد: محصولات پارک مازندران به کشورهای اروپایی، حاشیه دریای خزر و کشورهای عربی صادر شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.658 seconds.