.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه مازندران جاده‌های ارتباطی آن است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:جاده‌های ارتباطی مازندران جزو شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه استان است و همه باید نگاه ملی و ویژه به این مهم داشته باشیم.
به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران امروز سه شنبه یکم مردادماه در جلسه شورای معاونین این اداره کل که در شهرستان تنکابن با هدف بررسی و ارتقاء سطح کیفی و کمی حوزه راهداری و حمل و نقل در منطقه غرب استان برگزار شد از مازندران به عنوان یک استان ویژه و استراتژیک در منطقه یاد کرد و گفت: جاده‌های ارتباطی  جزو شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه استان بوده و باید همه با نگاه ملی و ویژه به این مهم، در جهت ایجاد یک راه ایمن و استاندارد  از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی افزود: با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر به استان در ایام تعطیلات و اقامت این افراد در شهر‌های ساحلی غرب استان از جمله رامسر، تنکابن، چالوس می‌طلبد تا راه‌های ارتباطی غرب استان همواره ایمن و مناسب باشد.
نجفی در ادامه با تاکید بر عملیات ایمن سازی جاده ها، پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها، جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و نظارت بر روند اجرایی پروژه‌ها گفت: ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در سرزمین سرسبز و زیبایی همچون مازندران می‌تواند عامل بسیار مؤثری در زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور روسای ادارات تابعه رامسر، تنکابن و عباس آباد برگزار شد تمامی مشکلات و موانع اداری و کاری ادارات مذکور مورد بررسی قرار گرفت.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.468 seconds.