.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید معاون عمرانی استاندار از روند آزاد سازی سواحل
مهدی رازجویان در بازدید از روند آزادسازی سواحل شهرستان بابلسر با اشاره اینکه حسب دستورات موکد استاندار و با همت دستگاه های ذی مدخلی همچون اداره کل منابع طبیعی، فرمانداری ها و دادستانی ها آزادسازی حریم دریا از خرداد ۹۸ بصورت جدی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: با پایان یافتن مهلت یکماهه استاندار در این راستا، دستگاه های متولی یاد شده بطور جدی آزاد سازی دیگر بخش ها را نیز در سواحل در چند روز اخیر آغاز کرده اند. ‎

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، مهدی رازجویان در بازدید از روند آزادسازی سواحل شهرستان بابلسر با اشاره اینکه حسب دستورات موکد استاندار و با همت دستگاه های ذی مدخلی همچون اداره کل منابع طبیعی، فرمانداری ها و دادستانی ها آزادسازی حریم دریا از خرداد ۹۸ بصورت جدی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تا به امروز توسط فرمانداران ساحلی در شهرستان های نوشهر، بابلسر، تنکابن و رامسر در این یک ماه، بخش های مورد نظر آزاد شده است. 

وی به مهلت یکماهه استاندار در این راستا اشاره کرد و افزود: دستگاه های متولی یاد شده با پایان یافتن این مهلت بطور جدی آزاد سازی دیگر بخش ها را نیز در سواحل در چند روز اخیر آغاز کرده اند.

معاون استاندار با بیان این که از روند انجام آزاد سازی سواحل در روزهای اخیر بطور مستمر بازدید می نمایم، عنوان کرد: دستور قاطع مقام عالی دولت در مازندران و اقدام جهادی دستگاه های مسئول در این خصوص؛ بسیار مورد اقبال توده مردم و گروه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی قرار گرفته است.

رازجویان ادامه داد: این طرح؛ شهرستان به شهرستان با مسئولیت فرمانداری ها، منابع طبیعی و دادستانی در حال انجام است و دستور استاندار تا اتمام طرح از سوی دستگاه ها اجرا خواهد شد.    


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.