.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضایی: تغییر کاربری امان کشاورزی مازندران را بریده است
جانشین سپاه کربلای مازندران گفت: به‌دلیل دست‌اندازی‌های زیادی که به اراضی کشاورزی مازندران شده و تغییر کاربری‌های جدی مازندران این روزها قطب کشاورزی ایران نیست.

به گزارش شمال نیوز، حسین محمدرضایی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی طرح بسیج همگام با کشاورزی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران اظهار کرد: دشمن تهاجمات دنیای استکبار را به دیگر حوزه‌های دیگری در کشور ما کشانده است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نظامی علیه کشور ما پس از دوران دفاع مقدس به اتمام رسیده اما دشمنی علیه کشور ما همچنان ادامه داشته است.

جانشین سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه با توجه به توانمندی کشور ما دشمن جرأت جنگ با ما را ندارد، گفت: تلاش‌های دشمن علیه نظام اسلامی به صورت جنگ ترکیبی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و دیپلماسی ادامه دارد.

محمدرضایی اضافه کرد: امروز دشمن علیه ما مصم‌تر شده، یکی از عرصه‌هایی که دشمن روی آن حساب ویژه باز کرد، مباحث اقتصادی است.

وی بیان کرد: دشمن به لحاظ اقتصادی و معشیتی مردم را در تنگنا قرار داده تا زمینه نارضایتی داخلی را فراهم کند.

جانشین سپاه کربلای مازندران یادآور شد: برای مقابله با دشمن در حوزه جنگ اقتصادی باید از مدل دفاع مقدس استفاده کنیم، در این دوره آرایش جنگی در کشور ایجاد شده، مردم و مسؤولان در این دوران کنار همدیگر قرار گرفتند، انسجام بین مردم و متولیان امر باید جدی‌تر شود.

این مسؤول تصریح کرد: برای مقابله با دشمن توجه به فرمایشات رهبری در حوزه اقتصادی بسیار اثرگذار است، اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و درون‌زا یکی از راهکارهای برون‌رفت از مشکلات فعلی است.

محمدرضایی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی اگر مبنای کار مسؤولان و مردم قرار گیرد کشور از این فضا خارج می‌شود، بسیج مصمم به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با اعلام اینکه بسیج علاقه‌مند است مشتاقانه برای برون‌رفت از مشکلات کشور ورود پیدا ‌کند، افزود: در فضای اقتصادی جوان تحصیل‌کرده که در حوزه کشاورزی فعالیت داشته باشد، کم نداریم.

جانشین سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه مازندران در گذشته قطب کشاورزی بوده است، ادامه داد: در حال حاضر کشاورزی قطب نیست، به‌دلیل تغییر کاربری‌ها و سیاست‌های اشتباه این ظرفیت در حال از بین رفتن است.

محمدرضایی یادآور شد: بسیج رقیب بخش دولتی نیست، از این سرمایه برای توسعه اقتصادی استفاده می‌کنیم و هدف ما دست‌یابی به استقلال اقتصادی است.

وی با اعلام اینکه شبکه مویرگی بسیج در همه محلات وجود دارد، افزود: اگر جوانان همراه و همگام با کشاورز از طریق شبکه بسیج باشند، استقلال اقتصادی در کشور ایجاد می‌شود.

جانشین سپاه کربلای مازندران با انتقاد از برخی کالاهای وارداتی که قابلیت تولید آن در داخل کشور وجود دارد، گفت: آیا واقعاً قابل پذیرش است که برای زین اسب، راکت پینگ پنگ، مگس‌پران اسب و سنگ پا ارز از کشور خارج شود؟

محمدرضایی عنوان کرد: بسیج آمادگی لازم دارد که در جمیع جهات در راستای توسعه اقتصادی با توجه به ظرفیت بسیار مناسبی که دارد ورود پیدا کرده و برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور در کنار مردم و متولیان تولید قرار گیرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.