.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد جدی با مدارس متخلف در مازندران
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران از برخورد جدی با مدارس دولتی که هنگام ثبت نام از دانش آموزان شهریه دریافت می‌کنند خبر داد.
به گزارش شمال نیوز، طالبی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران  با بیان اینکه طبق بخشنامه آموزش و پرورش اخذ هرگونه شهریه در مدارس دولتی از والدین دانش آموزان، غیر قانونی و ممنوع است گفت: چنانچه خانواده‌هایی با این اقدام غیرقانونی روبه رو شوند اطلاع رسانی کنند تا برخورد قانونی صورت گیرد.

وی افزود:خانواده‌ها می‌توانند برای اطلاع رسانی از تخلف مدارس با شماره ۱۴۲۶ اداره کل آموزش و پرورش مازندران یا مراجعه حضوری به ستاد‌های ثبت نام شهرستان‌ها در آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

وی افزود: دریافت وجه هنگام ثبت نام ممنوع است و هیچ مدیر مدرسه‌ای در شهرستان حق مطالبه وجه هنگام ثبت نام را ندارد و توجه به این مهم از سوی مدیران واحد‌های آموزشی ضروری است.

وی گفت: طبق قوانین و مقررات موجود دریافت وجوه اجباری از والدین تحت عنوان کمک به مدرسه و مانند آن تخلف است و جذب مشارکت‌های مردمی نباید با اجبار همراه باشد.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران افزود: آموزش‌وپرورش استان آماده دریافت و گزارش‌های مردمی و برخورد با مدیر مدارس متخلف است.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.787 seconds.