.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری:
کیوسک های مطبوعاتی حلقه واسطه بین جامعه با دنیای رسانه ها هستند
شمال نیوز: بنده به عنوان یک فرهنگی و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، کیوسک های مطبوعاتی را یک مدرسه می دانم که نیازهای مطبوعاتی شهروندان را تامین می کنند.
کیوسک های مطبوعاتی حلقه واسطه بین جامعه با دنیای رسانه ها هستند

به گزارش شمال نیوز: کیوسک های مطبوعاتی حلقه واسطه بین بدنه جامعه با دنیای رسانه و مطبوعات هستند که بخشی از کار کمیسیون فرهنگی شهر ما را بر دوش کشیدند تا فرهنگ شهروندی و سواد رسانه ای و ضریب مطالعه رسانه مکتوب ارتقاء یابد.

دکتر کوروش یوسفی عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری در جمع کیوسک داران مطبوعاتی مرکز استان با بیان این مطلب گفت: بنده به عنوان یک فرهنگی و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، کیوسک های مطبوعاتی را یک مدرسه می دانم که نیازهای مطبوعاتی شهروندان را تامین می کنند.

 

دکتر کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری

 

وی در ادامه افزود: همانطوری که نگاه ما به مراکز آموزشی نگاه مادی نیست انتظار و نگاه ما به کیوسک های مطبوعاتی هم مادی نیست.

وی افزود: انتظار ما از کیوسک های مطبوعاتی تولید درآمد نیست تا با آن درآمد ناچیز چند کوچه را آسفالت کنیم بلکه ما به عده ای طالب کارهای فرهنگی مکان دادیم تا ما را در امور فرهنگی و رسانه ای و آموزشی یاری کنند.

دکتر یوسفی هدف از جابجایی مسئولیت نظارت بر امور کیوسک های مطبوعاتی از شهرداری ساری به سازمان فضای سبز و پارک ها را ساماندهی و ایجاد امنیت شغلی متصدیان کیوسک های مطبوعاتی عنوان کرد و تصریح کرد: کسی اجازه ندارد با تغییر و تحول در مدیریت کیوسک ها به افراد زحمتکش مطبوعاتی شوک وارد کند و سبب نامنی شغلی این قشر شود.

وی خاطرنشان کرد: بی شک ایجاد امنیت شغلی برای مطبوعاتی های شهرمان وظیفه نمایندگان مردم در پارلمان شهری است.

دکتر یوسفی با رد هرگونه افزایش اجاره بهاء و یا اخذ پیش پرداخت از کیوسک های مطبوعاتی اذعان داشت: ما کیوسک های مطبوعاتی را منبع درآمد نمی دانیم و در بودجه سال 98 در این خصوص ردیف و یا چیزی به نام درآمد از محل اجاره کیوسک های مطبوعاتی تعریف نشده است. زیرا این افراد قانع با کمترین درآمد ما را در امور کارهای فرهنگی کمک می کنند.

وی در ادامه با اشاره به سابقه انجمن صنفی فروشندگان مطبوعات در ساری گفت: به منظور هویت بخشیدن به هیات مدیره این صنف، افزایش یا کاهش کیوسک های مطبوعاتی در سطح شهر باید تائیدیه این مجمع را به همراه داشته باشد تا نصب کیوسک در شهر براساس نیاز و ضرورت انجام پذیرد و از رشد قارچ گونه که به مبلمان شهر آسیب وارد می کند جلوگیری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.