.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کوچک‌زاده: دوست داریم طرحی از ببر مازندران را روی پیراهن‌مان داشته باشیم
سرپرست نساجی قائمشهر گفت: اگر فدارسیون و سازمان لیگ اجازه بدهند طرحی از ببر مازندران را روی پیراهن‌مان قرار می‌دهیم که نسبت به سال قبل زیباتر شود.

به گزارش شمال نیوز، فرهاد کوچک‌زاده سرپرست تیم نساجی قائمشهر در مورد شرایط حال حاضر این تیم به رادیو جوان گفت: بعد از مسائل تغییر مالکیت تمرینات‌مان را حدود 23 روز قبل شروع کردیم مقطعی در قائم‌شهر بودیم و بعد به تهران رفتیم، پس از آن به کردان رفتیم و تمرینات بدنسازی خودمان را آنجا انجام دادیم. کمپ کردان کیفیت خوبی داشت و همه راضی بودیم. در یارگیری‌ها هم نسبتاً موفق عمل کردیم به امید اینکه بتوانیم امسال سال بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه مشکلات مالی دارد،گفت:‌ باشگاه مشکل مالی ندارد، مشکل تغییر مالکیت بود که یک پروسه طولانی شد و همین باعث شد که همه دچار سردرگمی شوند. ان‌شاءالله با همت استاندار، رئیس اداره ورزش و جوانان استان و بقیه مسئولین ظرف این هفته این مشکل حل می‌شود و هواداران از نگرانی درمی‌آیند.

کوچک‌زاده در خصوص آمادگی ورزشگاه شهید وطنی برای مسابقات فصل جدید لیگ برتر، گفت: ما بحث فروش الکترونیکی بلیت‌ها را داریم که در سال گذشته هم در دو سه مقطع بلیت‌ها را الکترونیکی فروختیم امسال هم 100 درصد با توجه به قوانینی که فدراسیون به ما ابلاغ کرده این کار را انجام می‌دهیم و البته مسئولین هم خیلی تلاش می‌کنند با اینکه امکانات محدود است آنها تلاش می‌کنند که ورزشگاه را به بازی‌ها برسانند.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر به زیبایی و جنس لباس‌های تیم‌تان اهمیت می‌دهید،‌گفت: صددرصد به این موضوع توجه داریم،  چند طرح را از چندین طراح گرفته‌ایم. با توجه به اینکه استان ما به مأمن ببر مازندران مشهور است، دوست داریم اگر فدارسیون و سازمان لیگ اجازه بدهند طرحی از ببر مازندران را روی پیراهن‌مان داشته باشیم که نسبت به سال قبل زیباتر شود. ان‌شاءالله با رفع مشکلات یک جشن پیراهن هم خواهیم داشت.

سرپرست نساجی در مورد تقویت تیم نساجی برای مسابقات فصل جدید گفت:‌ ما به یک دفاع میانی نیاز داریم،‌البته در یک پست دیگر هم نیاز به جذب بازیکن داریم تا تیم تکمیل شود. بازیکنان ما خوب کار می‌کنند. بچه‌ها از نظر کیفیت خیلی خوب هستند، اما از نظر کمیت اگر یک بازیکن دیگر در خط دفاعی بگیریم خیال‌مان راحت می‌شود.

کوچک‌زاده در مورد وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی گفت:  چمن شهید وطنی مصنوعی است اما کیفیت خوبی دارد با این حال اگر ببینیم کیفتش روی بازی بچه‌ها تأثیر می‌گذارد با همت مسئولین شاید آن را عوض کنیم متأسفانه ما باید از چمن طبیعی استفاده کنیم اما نگهداری آن امکانات مخصوص و زیادی می‌خواهد، در رشت هم همینگونه است چون بارندگی زیاد است باید زیرساخت زمین خیلی قوی باشد که بارندگی تأثیر منفی روی کیفیت زمین نگذارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.279 seconds.