.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصمیم مجلس درباره دوتابعیتی‌ها/ اجازه کاندیداتوری در انتخابات مجلس را ندارید
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از اصلاح موادی از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و ممانعت از کاندیداتوری افراد دوتابعیتی در انتخابات مجلس در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
تصمیم مجلس درباره دوتابعیتی‌ها/  اجازه کاندیداتوری در انتخابات مجلس را ندارید

ایسنا نوشت:سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از اصلاح موادی از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و ممانعت از کاندیداتوری افراد دوتابعیتی در انتخابات مجلس در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

اصغر سلیمی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون موادی از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

 وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس تصمیم امروز کمیسیون افراد دوتابعیتی یا با تابعیت مضاعف و یا دارای اجازه اقامت دائم در کشور های خارجی نمی توانند برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ثبت نام کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: در ادامه نیز مصوب شد رای دهندگانی که قصد دارند به یک لیست واحد انتخاباتی رای دهند دیگر مجبور به نوشتن نام همه افراد آن لیست نباشند و می توانند نام لیست را در برگه رای وارد کنند و اگر هم اسم لیست و هم نام افراد را بنویسند نام افراد محسوب می‌شود و لیست بلااثر خواهد شد.

وی در پایان گفت: همچنین التزام عملی به اسلام برای کاندیداهای مسلمان به معنای انجام واجبات و عدم اصرار بر محرمات تعریف شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.