.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اما و اگرهای لغو غیر منتظره معارفه فرماندار جدید عباس آباد ؛
از بیماری و بستری شدن فرماندار جدید تا مخالفت وزارت کشور !
شمال نیوز: گفته می شود وزارت کشور موافق تغییر فرمانداران در این مقطع زمانی که پروسه انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است ، نیست و دلیل اصلی لفو غیرمنتظره معرفی فرماندار جدید هم همین مخالفت می باشد ......
از بیماری و بستری شدن فرماندار جدید تا مخالفت وزارت کشور !

شمال نیوز:  معارفه فرماندارجدید شهرستان عباس آباد که به دعوت قبلی قرار بود عصر یکشنبه با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مازندران درمحل سالن اجتماعات مرکز آموزش کشاورزی سلمانشهر  برگزار گردد ، بصورت غیرمنتظره لغو شد .

به گزارش شمال نیوز ، در این مراسم برگزار نشده  قرار بود «عباس شیرینی همپا» که پیش از این معاون سیاسی فرمانداری شهرستان نوشهر بوده جایگزین « جواد اصلانی » شده و به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شود  .

اصلانی فرماندار کنونی عباس آباد که با 50 دقیقه تاخیر به جلسه رسید هم ، لغو این معارفه را اعلام و گفت : : از سوی حوزه معاونت سیاسی استانداری اعلام شد که آیین معارفه امروز به علت بیماری آقای همپا و انتقال ایشان به بیمارستان لغو شده است.

این معارفه در حالی لغو شد که افرادی از شهرستان‌های نوشهر و چالوس هم به عنوان مهمان ویژه به جلسه آمده بودند .

از سویی دیگر گفته می شود وزارت کشور موافق تغییر فرمانداران در این مقطع زمانی که پروسه انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است ، نیست و دلیل اصلی لفو غیرمنتظره معرفی فرماندار جدید هم همین مخالفت می باشد .

معاون سیاسی وزیر کشور ازتوقف تغییر فرمانداران و استانداران تا پایان انتخابات اشاره کرد .

 

عرف بیان کرد : در چنین شرایطی که عملیات براساس تقویم انتخابات در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز با محوریت استانداران و فرمانداران شروع شده تغییر آنها هیچ معنایی ندارد و ما قطعا از این امر اجتناب می‌کنیم.

 

به هر روی اما اگرهایی در لغو غیرمنتظره معارفه فرماندار جدید عباس آباد وجود دارد که منتظر شفاف سازی مسئولان می ماینم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 تير 1398
جالبه که حرف معاون سیاسی وزیر کشور هم در استان ما خریدار نداره . حسن نژاد ساز خودش رو میزنه و استاندار هم ساز خودش . خدا بداد مازنی ها برسه . اوضاع خیلی نابسامانه
پاسخ ها به این نظر
سید 31 تير 1398
اگر اوضاع استان نابسامانه در عوض نشاط اجتماعی خوبی داریم !!!!!!!!!!!!!! البته برای مدیران استان و در جلسات پر رنگ و لعابشون
حبیب 31 تير 1398
اصلانی از موفق ترین فرمانداران استان است . حیف است که شهرستان عباس آباد از مدیریتش محروم شود . آقای استاندار هم شاید در جریان امور نباشند و یا مشاوره غلط به ایشان دادند .
....... 31 تير 1398
همپا در حد بخشدار هم نیست چطور فرماندار گذاشتنش. این دولت تدبیر و امید هیچ شخصیتی برای مناصبش نزاشته

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.42 seconds.