.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز عزیمت زائران مازندرانی از مدینه منوره
جانشین مدیر حج و زیارت مازندران گفت: عزیمت زائران مازندرانی از مدینه منوره بعد از اقامت پنج روزه به‌سوی مکه معظمه برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع از روز گذشته آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز، مصطفی جعفری امروزاظهار کرد: آخرین گروه از زائران حج تمتع استان مازندران با پرواز شماره 1506 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مازندران را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.

 وی افزود: عملیات اعزام زائران حج تمتع سال 98 که از 22 تیر ماه آغاز شده بود طی هشت روز با انجام 17 پرواز پایان یافت.

 جانشین مدیر حج و زیارت مازندران بیان کرد: 4هزار و 407 زائر به اتفاق عوامل اجرایی شامل روحانی، مدیر کاروان، پزشک و سایر انجام شد.

 جعفری تصریح کرد: عزیمت زائران مازندرانی از مدینه منوره بعد از اقامت پنج روزه به‌سوی مکه معظمه برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع از روز گذشته آغاز شد.

 وی با اعلام اینکه  برابر برنامه زمان بازگشت از 25 مرداد ماه خواهد بود، که جا دارد که از همکاری اداره کل فرودگاه مازندران، هواپیمایی جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران مستقر در فرودگاه، همکاران اداره گذرنامه و اتباع خارجه، پلیس فرودگاه، شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، استانداری، فرمانداری‌ها، مرکز پزشکی حج و زیارت، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، گمرک، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و همه افرادی که با تلاش شبانه‌روزی به اعزام زائران کمک کردند تقدیر و تشکر می‌شود.

 مدیرکل فرودگاه‌های مازندران نیز از پایان عملیات پروازی اعزام حجاج سال۹۸ استان مازندران از فرودگاه بین المللی دشت‌ناز ساری خبر داد و افزود:حدود ۴هزار و 260 زائر در قالب ۲۹ کاروان و طی مدت هشت روز با 17سورتی پرواز از فرودگاه بین‌المللی دشت‌ناز ساری به مدینه منوره عزیمت کردند.

 سعدالله وطن‌خواه افزود: عملیات پروازی اعزام زائران مازندرانی همراه با رضایت‌مندی کامل به پایان رسید.

 وی، شروع پروازهای بازگشت حجاج مازندرانی را ۲۵ مردادماه امسال اعلام کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.