.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتمام حجت حسین زادگان با مدیران بهانه جو ؛
مدیرانی که ترمز توسعه مازندران باشند را تحمل نمی کنیم / مدیران و دستگاه های دولتی نباید مانع توسعه مازندران باشند
شمال نیوز : استاندار گفت: توسعه استان فقط بدست مازندرانی ها صورت خواهد گرفت و مدیران و دستگاه های دولتی به هیچ وجه نباید مانع پیشرفت و توسعه مازندران باشند......
مدیرانی که ترمز توسعه مازندران باشند را تحمل نمی کنیم / مدیران و دستگاه های دولتی نباید مانع توسعه مازندران باشند

شمال نیوز:  احمد حسین زادگان با اشاره به این که گردشگری و کشاورزی، راهبرد اساسی تغییر و اعتلای زندگی مردم مازندران است، گفت: توسعه استان فقط بدست مازندرانی ها صورت خواهد گرفت و بخش عمده امور مرتبط با توسعه و سرمایه گذاری باید از سوی دستگاه های اجرایی متولی انجام شود. ‎

به گزارش شمال نیوز، استاندار مازندران در جلسه بررسی راهکارهای اجرایی مصوبه هیات وزیران در خصوص شناسایی و تصویب اماکن عمومی اراضی ملی و دولتی مستعد احداث دهکده ها یا شهرک های گردشگری در کشور برای بررسی و شناسایی این اماکن در مازندران تاکید کرد: مکان های پیشنهادی دستگاه ها در این راستا ( دو برابر ظرفیت تعیین شده ) طی چند روز به معاونت عمرانی استانداری جهت برنامه ریزی برای اولویت بندی مناطق مستعد توسعه شهرک های گردشگری در مازندران اعلام شود.

استاندار، خاطرنشان کرد: عرصه هایی که تاکنون در اختیار افراد قرار گرفته اند لیکن عملا اقدام موثری در زمان موعود در آن مکان ها صورت نگرفته، خلع ید و به افراد دارای اهلیت سرمایه گذاری سپرده شود.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که گردشگری و کشاورزی، راهبرد اساسی تغییر و اعتلای زندگی مردم مازندران است، گفت: توسعه استان فقط بدست مازندرانی ها صورت خواهد گرفت و مدیران و دستگاه های دولتی به هیچ وجه نباید مانع پیشرفت و توسعه مازندران باشند.

حسین زادگان با اشاره به این که در سایه مدیریت صحیح و متعهدانه می توان زمان اجرای طرح های توسعه ای استان را کاهش داد، اظهار داشت: در دوره مدیریت هر مدیر؛ باید اقدامات توسعه ای و محرک توسعه اتفاق بیفتد.

وی با بیان این که مدیرانی که ترمز توسعه مازندران باشند را تحمل نمی کنیم، عنوان کرد: وقتی همه بر روی این مهم که گردشگری و کشاورزی باید در مازندران توسعه یابد اتفاق نظر داریم، باید موانع پیش روی توسعه آن ها را رفع کنیم.

استاندار مازندران گفت: بخش عمده امور مرتبط با توسعه و سرمایه گذاری باید از سوی دستگاه های اجرایی متولی انجام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 تير 1398
خوش بحالتان ما گلستانی ها که همچنان دچار مازندرانیها هستیم
محمدحسین 30 تير 1398
ترمز توسعه چیست؟ فارغ از اینکه این الفاظ و مفاهیم چقدر کاربردی هست و چقدر تیتر و سو تیتر رسانه ها و برداشت سیاسی ؛ مهمترین ترمز توسعه نگرش مدیران ، کارشناسان و مردم هست که البته نگرش مدیران در این مسیر تاثیر بسزایی دارد.که از انتخاب آنها شروع تا عملکرد اجرایی دوران تصدی را در بر می گیرد. حالا سوال این است که مدیران چگونه و با چه ملاکهایی برگزیده می شوند؟ وقتی ملاکهای انتخاب مدیران ، صرفا جریان سیاسی،روابط غیر ضابطه مند، گوش به فرمان بودن و رضایت همگان باشد بی شک توسعه به احتمال قوی دور از دسترس و یا بسیار ناممکن خواهد بود و بی شک با عدم ثبات مدیریتی سعی در جبران خطای انتخاب مدیران هستیم که در خیلی از اوقات در انتخاب مدیران بعدی باز افسوس مدیران قبلی را میخوریم که همه اینها به نظرم به همان نگرش بر خواهد گشت. توضیح این نکته ضروری هست ممکن است در یکدوره برنامه توسعه و یا تغییر دولت بسته به اینکه قوا همسو باشند یا نباشند متاسفانه در بسیاری از موارد نظرگاههای مختلفی برای انتخاب مدیران بسته به اینکه دلبسته کدام جریان سیاسی باشند وجود دارد که البته اختلاف نظر امری ممدوح هست تا جایی که بتوان اشکالات احتمالی را با ذهنهای نقاد بر طرف کنید برای رسیدن به توسعه، ولو در جغرافیای ذهنی ما بسیاری از اوقات یاد مان می رود ما رقیب گروه سیاسی هستیم نه رقیب کشور عزیزمان و یا استانمان، چه بسا در این مسیر گروهی مخالف باشند ولی وقتی قرار هست نتیجه به توسعه ختم شود لازم است از اصرار نابجا بر نظر خود دوری کنیم و همراه و هم افزایی کنیم.که همه این موارد از نگرش سرچشمه می گیرد. نتیجه اینکه برای توسعه ایران و مازندران همه با هم باید نگرش خود در خصوص اولویتهای انتخاب مدیران، توسعه همه جانبه بر اساس منافع ملی تنظیم کنیم. خاطر نشان کردن این نکته ضروری است در این خصوص میتوان از منظرهای مختلف بحث کرد ولی اینجانب نگرش نامناسب را ترمز اصلی عدم توسعه دریافت می کنم. به امید آنروز که نگرش همه ایرانیان در گام اول توسعه و پیشرفت ایران و ایرانی باشد.
نا شناس 30 تير 1398
شما هم مازندرانی و طبرستانی اصیل هستی خودت خبر نداری فقط اسمتون عوض شده.
همشهری 30 تير 1398
ای کاش ما هم دچار گلستانی ها بودیم.........
امير علي 30 تير 1398
با سلام خدمت هم استاني هاي عزيز اين بنده خدا فقط حرف ميزنه هيچ كاري انجام نميده مديران هيچ نگران نباشند
رضا 30 تير 1398
آقای استاندار
والا قبل شما مهندس اسلامی بودن و غیر مازنی بودن خیلی توسعه مازندران روند خوبی داشت با اومدن شما بیشتر بجای اینکه ما توسعه و پیشرفت استان ببینیم فقط از شما شعار شنیدیم.میشه مثل رییس جمهور محترم که گزارش 100 روزه دادن شما از زمان تصدی این پست تا الان یه گزارش به ما مردم مازندران از کارهای خودتون بدین؟؟؟
نا شناس 30 تير 1398
ایشون هم که فقط حرف میزنه از روزی که اومده با همین ادبیات داره پیش میره ولی در عمل چیزی مشاهده نمیشه. دیگر برای توسعه و پیشرفت نیاز به مدیرانی اینچنینی که در حرف بسیار زیرک و مقتدر هستند نداریم مدیر باید کارکنه عمل کنه دنبال بودجه بدوئه کمبودها رو بشناسه و جبرانشون کنه نه اینکه برای ماندن در پست خودش ببینه دولت متبوع چی میگه پول میده یا نمیده حزب متبوع درخواستش چیه و چی میخواد .
باور کنید ایشون وقتی داره میره تو هیچ شهر استان حتی یه اجر هم رو اجر نمیره
نا شناس 30 تير 1398
از ایشون یه سوالی تو ذهن همه هست که باید بپرسیم اینکه عاقبت پروژه خیالی سد تا تجن چی شده ؟؟ یه میلیارد هم که برای مطالعات و تحقیقاتش اختصاص داده بودند.
mm 30 تير 1398
آقای حسین زادگان نشان دادی که هیچ برنامه ای نداری و فقط داری روزمرگی پیش میری . از انتصاب های شما تو حوزه ی استانداری مشخصه که چخبر هست . اون از معاون عمرانیتون که حتی حاظر نمیشه پست قبلیش(دفتر فنی ) رو به کسی بده و خیلی چیز های دیگه که یا خبر دارین و موافقین یا بی خبر هستین که باز هم از نقطه ی ضعف شما هست. بعد از چندیدن سال چشم انتظاری برای یه استاندار ساروی تجربه ی خوبی برای شهر و استان نبود . فقط رزومه ی خودتو پر و پیمون تر کردی . سلام مارو به دوستانتون (آقای دامادی و بقیه ) برسون
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 تير 1398
درود بر شما دقیق فرمودید . روزمرگی ، انتصابات ، بی خبری ، چشم انتظاری
جامعه ورزش آمل 30 تير 1398
اول ترمز برادرت روبکش بعد دیگران
حسن 30 تير 1398
جناب استاندار یکی از مدیران نالایق نه تنها ترمز توسعه بلکه تمامی مجموعه را بی انگیزه کرد مدیرکل.... هست .چرا فکری به حال اداره کل .... نمی کنید.
استاد دانشگاه 30 تير 1398
سلام و احترام آقای استاندار محترم توسعه زمانی مفهوم دارد که مدیران شایسته و توانمند برای دستگاهها انتخاب شوند وقتی در ..... مرکز استان فردی ناتوان که اشتهار به عدم صداقت دارد را صرفا بدلیل رانت خانوادگی معاون وزیر منصوب می نمایند و جنابعالی هم اطلاع کامل دارید چه کردید؟؟؟ ترمز توسعه استان یعنی مدیران ناتوان !!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.