.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بالا بودن دمای احساسی در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: شاهد بارندگی‌های خوبی در استان هستیم، ولی درحال حاضر این بارندگی‌ها اصلا به‌نفع کشاورزی نیست.

به گزارش شمال نیوز، تابستان فصل گرم سال است و گرما در این فصل موضوعی عادی بوده اما وضعیت گرما در مازندران حکایت دیگری است.

مازندران استان شرجی است و باتوجه به وجود رطوبت بالا در این استان حتی در زمان بارندگی نیز ممکن است دمای هوای احساسی بیشتر باشد.

از روزهای پایانی خرداد ماه امسال شاهد هوایی گرم در استان مازندران بودیم که باتوجه به آب و هوایی معتدل مردم مازندران به یکنواختی هوای گرم عادت ندارند.

مدیرکل هواشناسی مازندران درباره وضعیت هوای استان در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی فصلی اعلام کردیم که دمای هوا در تابستان امسال نسبت به سال گذشته دو تا سه درجه خنک‌تر خواهد بود.

سیدمحمدرضا رضوی با اشاره به وجود دریا به‌عنوان منبع رطوبتی دمایی در استان، افزود: این موضوع رطوبت زیادی روی منطقه گذاشت و در کنار آن باتوجه به غرقابی بودن مزارع برنج نیز موجب شد دمای احساسی بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه معمولا مرداد ماه گرم‌ترین ماه مازندران محسوب می‌شود، تصریح کرد:  تا 20 مرداد معمولا گرما داریم.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اعلام اینکه شاهد بارندگی‌های خوبی در استان مازندران هستیم، خاطرنشان کرد: ولی درحال حاضر این بارندگی‌ها اصلا به‌نفع کشاورزی نیست و آسیب وارد می‌کند.

رضوی در پایان گفت: معمولا در روزهایی که بارندگی داریم باتوجه به بالا بودن رطوبت موجب شده دمای احساسی نیز افزایش یابد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.039 seconds.