.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام اسامی بدهکاران بزرگ به تامین اجتماعی مازندران
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران اسامی بدهکاران بزرگ به تامین اجتماعی را منتشر کرد که شهرداری ساری، نساجی مازندران،صنایع چوب و کاغذ و نکا چوب در لیست بدهکاران بزرگ این اداره کل قرار دارند.

به گزارش شمال نیوز،  علی‌اصغر محمودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مازندران به مناسبت هفته بزرگداشت تامین اجتماعی، اظهار کرد: مبلغ کل بدهی 50 هزار کارفرما به تامین اجتماعی استان حدود 600 میلیارد تومان است.

وی با اعلام اینکه شهرداری ساری نزدیک به 280 میلیارد تومان بدهی به این ارگان دارد، تصریح کرد: میانجیگیری توسط استانداری در حال انجام است و مقرر شد که در تهران نشستی با سیاست‌های استاندار و شهردار برگزار شود، شهرداری این اداره کل را بابت سه ساختمان حدود 100 میلیارد تومان بدهکار کرد و این در حالی است که این ساختمان‌ها از قبل مشکل قانونی نداشت و سه پرونده بر علیه شهرداری ساری در مراجع قضایی مطرح شده است.

محمودی خاطر نشان کرد: نساجی مازندران نیز حدود 60 میلیارد تومان، صنایع چوب و کاغذ حدود 20 میلیارد و نکاچوب هم 15 میلیارد تومان بدهی دارد.

وی با بیان اینکه میزان مصارف و منابع تامین اجتماعی مطابقت ندارد، گفت: مصارف ما از منابع در سال 98 در مازندران پیشی گرفته است که کسری از سوی سازمان مرکزی تامین می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران تعداد افراد بیمه بیکار بگیر در استان در پایان اسفند 97 را 11 هزار 257 نفر و پایان خرداد 98 را 10 هزار 726 نفر اعلام کرد و در ارتباط با وضعیت کارگزاری‌های استان، بیان کرد: تعداد کارگزاری‌ها در استان به نسبت میزان تقاضاها افزایش پیدا کرده است.

محمودی از اجرای طرح ملی دکتر نوربخش که 56 خدمت در آن دیده شده است، گفت: این طرح نیاز به ثبت‌نام توسط افراد زیرپوشش دارد که اجرای آن به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی میزان پرداخت بیمه بیکاری در استان را حدود 13 میلیارد تومان در ماه اعلام کرد و در بحث سخت و زیان‌آور بودن شغل خبرنگاری، گفت: این موضوع در حال بررسی است و هر وقت به ما ابلاغ شود اجرایی می‌کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.535 seconds.