.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پذیرش و ترخیص مصدومان حوادث رانندگی به شرط پرداخت هزینه در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور
شمال نیوز: مصدومین این حادثه رانندگی توسط آمبولانس های شهرستان نور به بیمارستان دولتی انتقال یافته اند اما علی رغم اینکه مصدومین با نامه و گزارش مرکز فوریت های پزشکی و نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شدند پذیرش مصدومان و یا ترخیص زخمی های سرپایی را منوط به پرداخت هزینه درمانی مشروط کردند...
پذیرش و ترخیص مصدومان حوادث رانندگی به شرط پرداخت هزینه در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور

به گزارش شمال نیوز، صبح روز جمعه یک دستگاه مینی بوس که از بهشهر به مقصد منطقه گردشگری لاویج در حرکت بود در جاده چمستان به لاویج به علت باریک بودن جاده، فقدان گاردریل (محافظ) و... واژگون شد و تعداد 18 نفر از سرنشینان زخمی و توسط گروه های فوریت های پزشکی با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) نور منتقل شدند.

 

یکی از شاهدان و همراهان این مینی بوس در تماس با خبرنگار ما گفت: مصدومین این حادثه رانندگی توسط آمبولانس های شهرستان نور به بیمارستان دولتی انتقال یافته اند اما علی رغم اینکه مصدومین با نامه و گزارش مرکز فوریت های پزشکی و نیروی انتظامی به بیمارستان منتقل شدند پذیرش مصدومان و یا ترخیص زخمی های سرپایی را منوط به پرداخت هزینه درمانی مشروط کردند که با اعتراض همراهان مواجه شد که این اعتراض ها ثمری نداشت و به ازای هر تصادفی، ترخیصی و بستری هزینه ای پرداخت شد.

 

نظر به اینکه سالهاست که مصدومان تصادفات از صفر تا صد از پرداخت هزینه های بیمارستانی معاف هستند، چرا یک بیمارستان دولتی در یک اقدام غیرقانونی درخواست هزینه می کند؟ که باعث رنجش آفرینی هموطنان شود.

 

نکته پایانی سردرگمی و بی توجهی اورژانس بیمارستان امام(ره) نور در رسیدگی به مصدومان این حادثه نشان دهنده این است که منطقه توریستی مازندران نیاز به امکانات و تجهیزات لازم و کادر درمانی قوی دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.