.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه موقت ساری خطاب انگلیس: با دم شیر بازی نکنید
امام جمعه موقت ساری خطاب انگلیس: با دم شیر بازی نکنید

امام جمعه موقت ساری خطاب به انگلیسی ها گفت:خطاب :با دم شیر بازی نکنید ، از درسی که سپاه جمهوری اسلامی ایران به آمریکاییها داده ؛ عبرت بگیرید.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری با تاکید بر راز داری و راز نگهداری و اینکه این هنر از سنت خداست،اظهار داشت: خداوند متعال خود، رازهای بندگانش را می‌پوشاند و به همین دلیل بر رازداری تاکید دارد از اینرو باید این سنت باید در جامعه ما پیاده شود.

وی با اشاره به اهمیت عفو و مدارا کردن با مردم به عنوان دیگر سنت پیامبر اکرم (ص) افزود: عفو یکی از مصادیق فضیلت اخلاقی احسان است در صورت پیاده سازی این سنت امامان معصوم دعواها در جامعه کمرنگ می شود .

امام جمعه موقت ساری صبوری در مقابل مشکلات را هنر پیروان پیامبر (ص) دانست و گفت: در قرآن از صبر سخن زیاد به میان آمده، در حالی که هیچ یک از فضایل انسانی به این اندازه مورد تأکید قرار نگرفته است. این نشان می دهد که قرآن برای صبر اهمیت ویژه و برای صابران اجر فراوانی قائل شده است.

وی به واقعه مسجد گوهرشاد در تیر ماه سال 1314هجری خورشیدی اشاره و آن را از رخدادهای مهم دوران حکومت رضا شاه پهلوی برشمرد و افزود: یکی از خیانت های مهم در این دوره بی بند و باری و بی توجهی به خانواده است .

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: رضا شاه پهلوی با تقلید از آتاتورک ترکیه و انگلیس خبیث و پیاده سازی این تفکر کشف حجاب را در دستور کار خود قرار داد از اینرو بیست و یکم تیرماه به روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: دشمن اینبار بدون حربه نظامی با حربه فرهنگی در بین جوانان ما رخنه کرده تا بی بند باری و ولنگاری و الگو پذیری از غرب را در جامعه ما ترویج کند ،با این هدف که جوانان ما را از هیاتهای مذهبی و مسجد دور کند و زنان ما الگویشان حضرت زهرا(س) وحضرت زینب(ص) نباشداما زنان ما با تاسی از این دو بانوی بزرگوار بر این خدعه دشمن مقابله می کنند.

امام جمعه موقت ساری به بیست و پنجم تیرماه روز بهزیستی اشاره و این روز را مظهر نوعدوستی و همنوازی با ناتوانان و همدردی با خانواده هایی که همیشه قلبشان زخمی است دانست و از مددکاران و کارکنان حوزه بهزیستی قدردانی کرد.

وی با اشاره به بیست و ششم تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: این نهاد انقلابی تمام سختی ها را به تن خریدند اما در مقابل بزرگ نمایی ها ایستادند و اجازه عبور از خط قرمزها را به نا اهلان نمی دهند .

حجت الاسلام قاسمی تاکید کرد نباید اجازه دهیم این نهاد مقدس مورد توهین واقع شوند.

وی به بیست و هفتم تیر ماه سالروز اشاره و اینکه در چنین روزی، جمهوری اسلامی ایران پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل را به طور رسمی اعلام کرد ،خاطرنشان کرد: مسئولان آنزمان با پذیرش این قطعنامه بیشترین امتیاز را از آن خود کرده و حتی یک وجب از خاک ایران را در اختیار دشمن قرار ندادند.

خطیب نماز جمعه ساری افزود: این نکته را دولتمردان فعلی می بایست مد نظر قرار داده و در پای میز مذاکره برجام امتیاز کسب می کردند اگرچه بدعهدی اروپاییان و آمریکا در برجام مصیبتی بزرگ بود اما هر چه در مقابل دشمن محکم بایستیم ؛ دشمن عقب می نشیند و اگر سکوت پیشه کنیم دشمن حمله ور می شود.

وی با یادآوری اینکه انگلیس خبیث نفتکش جمهوری اسلامی را مصادره کرد گفت که هرچند مسئولان ما جواب دندانشکنی به انان خواهند داد.

امام جمعه موقت ساری به انگلیسی ها خطاب کرد:با دم شیر بازی نکنید ، از درسی که سپاه جمهوری اسلامی ایران به آمریکاییها داده ؛ عبرت بگیرید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.