.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلادهای هشتگ ساز!
یامین‌پور، فعال رسانه‌ای، در پی انتشار تصاویری از سوله‌های سایبری مخفیانه منافقین در آلبانی، مطلبی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

 به گزارش شمال نیوز، تصاویری به تازگی از کمپ منافقین منتشر شده که در آن تعداد زیادی از منافقین که وطن فروشی عنصر جدایی ناپذیرشان است، در سوله‌های سایبری اقدام به فعالیت‌های تخریبی علیه کشورمان می‌کنند.

به عبارت دیگر، تصاویری از چرخانندگان اکانت‌های فیک در شبکه‌های اجتماعی که علیه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند منتشر شده؛ چرخانندگانی که چهره‌های پیر آن‌ها علاوه بر حماقت و مزدوری و وطن‌فروشی‌ خود این بی‌شرفان، نشان‌دهنده اینست که نیروی انسانی و پتانسیل منافقین رو به پایان است و این پیرمزدوران که عمر چندانی نخواهند داشت آخرین افرادی هستند که در سازمان تروریستی منافقین فعالیت می‌کنند.

 

وحید یامین‌پور، مجری و فعال رسانه‌ای کشورمان، در پی انتشار تصاویری از سوله‌های سایبری مخفیانه منافقین در آلبانی، مطلبی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

یامین‌پور نوشت: 
این عکس‌ها به‌تازگی منتشر شده؛ تصاویری از منافقین ورشکسته و پیر در آلبانی که با حمایت آل‌سعود ماموریتشان فحاشی، دروغ‌بافی و ترور رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی است.
‏حتی این‌ها هم آرزو دارند بعد از مرگ جنازه‌شان در جایی که به دنیا آمده‌اند دفن شود و احتمالا با همین انگیزه آخرین رمق و لحظات زندگی‌شان را دارند خرج براندازی می‌کنند.
فلاکتِ فراگیر و کهنه‌ای در چهره این جانی‌ها پیداست.
زمانی با تیر ترور می‌کردند حالا با توییتر/شریان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.