.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴۴ لاله گمنام‌ در ولادت امام رضا(ع) به وطن باز می‌گردند/استقبال از شهدای تازه تفحص شده ‌در مرز شلمچه
پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز وارد می‌شود تا مردم خوزستان به زیارت آنها بیایند.

به گزارش  شمال نیوز از اهواز ، همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) شهر اهواز میزبان 44 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس می‌شود.

پیکر پاک این شهدای والامقام پس از انتقال به اهواز، در معراج شهدای این شهر استقرار می می‌یابد تا مردم خوزستان به زیارت آنها بیایند.

معراج شهدای اهوای پادگان شهید محمودوند در سه راه خرمشهر، جاده اندیمشک بین معاونت اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی قرار دارد.

 پیکر پاک و مطهر این 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از چند دهه غربت و گمنامی در آستانه ولادت فرخنده امام رضا(ع) به وطن باز می‌گردد.

آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس روز پنجشنبه 20 تیرماه از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و مردم ایران از نقاط مختلف کشور به ویژه از سراسر استان خوزستان به استقبال مسافران تازه از سفر برگشته خود می‌آیند.

این برنامه در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود که جمعی از مسئولان لشکری و کشوری به همراه مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار در آن حضور می‌یابند.

یگان تشریفات نیروی انتظامی استان خوزستان برگزاری آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را بر عهده دارد./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.431 seconds.