.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تسویه حساب نمایندگان مازندران با بوشهری ها کامل نشد
هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور درحالی با رقابت نمایندگان مازندران و بوشهر پیگیری شد که نمایندگان هر دو استان صاحب یک پیروزی شدند.

به گزارش شمال نیوز، درچارچوب هفته چهاردهم این رقابتها، چهارشنبه شب، تیم شهریار ساری دردیداری خانگی درمجموعه ورزشی داراب این شهر میزبان تیم رده پنجمی دریانوردان بوشهر بود ودرنهایت با نتیجه ۶بر ۳ میهمان خود را با شکست بدرقه کرد و انتقام شکست بازی رفت را ازحریف جنوبی خود گرفت

تیم شهریار ساری در حالی صاحب پنجمین پیروزی این فصل خود شد که از حمایت هواداران پرشمار خود نیز سود می برد.

نماینده مرکز مازندران با کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی جمع اندوخته های خود را به ۱۳ رساند واز رده دهم جدول رده بندی مسابقات به رده هشتم صعود کرد.

شکست پرگل نوشهری ها برابر قهرمان سابق لیگ

تیم موج سواران ساحل نوشهر دیگر نماینده مازندران دراین رقابتها چهارشنبه شب در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم رده دومی پارس جنوبی بوشهر بود وبا نتیجه دور ازانتظار وپرگل ۸ برصفر تن به شکست داد تا سنگین ترین شکست این فصل خود را نیز تجربه کند.

این تیم که تا پیش از این با کسب ۲۷ امتیاز در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور، لقب شگفتی ساز لیگ را یدک می کشید، با کناره گیری سرمربی سابق خودش نتوانست کناربیاید و درحضور مربی جدید خود، پنجمین شکست این فصل را مقابل دیدگان خود دید.

نوشهری ها با وجود این باخت بیرون از خانه، واختلاف ۷ امتیازی تیم های پایین تر، همچنان با ۲۷ امتیاز در رده چهارم جدول دست نیافتی باقی ماند.

مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور ۱۲ تیم درحال برگزاری است. مازندران با دو تیم شهریارساری وموج سواران ساحل نوشهر دراین رقابتها حضور دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.