.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنترل بیش از 3500 فروند شناور تفریحی و ورزشی در دریای مازندران
فرمانده دریابانی مازندران از کنترل بیش از 3500 فروند شناور تفریحی و ورزشی در سطح حوزه استحفاظی توسط دریابانان استان مازندران همچنین بیش از 2000 ایستگاه قایقرانی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سیدتقی حسینی  با اشاره به اینکه با افزایش میهمانان و توریست‌های این استان که هدف اصلی آنها استفاده از نعمت دریا است؛ شاهد وقایع سیار تلخی هستیم  و بعضی از خانواده‌ها با غم از دست دادن عزیزان‌شان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در دریا، روبرو می‌شوند، اظهار کرد: بر همین اساس کنترل و تردد شناورهای تفریحی در این روزها با حساسیت بیشتر و با تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان و دریابانان روبروست؛ همچنین رصد تمامی شناورهای متردد و کنترل ایستگاه‌های قایقرانی برای ارتقای امنیت اجتماعی و در برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت و کاهش آسیب‌های مرتبط در دستور کار دریابانان است.

وی افزود: دریابانان واحدهای شناوری و عملیاتی استان، با اجرای گشت‌های ساحلی و دریایی از ابتدای سال تاکنون، موفق به کنترل بیش از 3 هزار و 500 فروند از انواع شناور تفریحی و ورزشی و بیش از 2 هزار ایستگاه قایقرانی شدند.


فرمانده دریابانی مازندران در ادامه گفت: در ماموریت‌های محوله به دریابانان، مدارکی از قبیل، دفترچه تردد، کارت ساماندهی شناور، مدارک تردد در دریا، کپسول آتش‌نشانی، جلیقه نجات، حلقه نجات، پارو و ...  دریابانان کنترل می‌شود.

حسینی در پایان در خصوص ایمنی شنا در دریا، نکاتی را درباره شنا در دریا مطرح کرد؛ در دریای طوفانی شنا نکنید.
قبل از شیرجه حتما عمق آب را امتحان کنید. ترحیحا در شب به دریا نرفته و در آن شنا نکنید؛ به کودکان دائم توجه کنید؛ سعی کنید از جلیقه نجات استفاده کرده و در محدوده طرح ساماندهی دریا شنا کنید. در منطقه‌ای شنا کنید که نیروهای دریابانی، امدادی و ناجیان غریق حضور داشته باشند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.684 seconds.