.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردهمایی 10 هزار نفری مدافعان حریم خانواده در ساری
مسؤول بسیج جامعه زنان مرکز مازندران از گردهمایی 10 هزار نفری مدافعان حریم خانواده در روز سه‌شنبه 18 تیرماه ساعت 6 عصر در بوستان ولایت ساری خبر داد.
گردهمایی 10 هزار نفری مدافعان حریم خانواده در ساری

فارس: از اجرای بیش از 30 برنامه متنوع فرهنگی در سطح شهرستان ساری خبر داد و اظهار کرد: گردهمایی 10 هزار نفری بانوان، امروز سه شنبه 18 تیر ساعت 6 عصر در بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب فقط مختص به بانوان نبوده بلکه برای به آقایان هم مربوط است، خاطرنشان کرد: این گردهمایی بزرگ فرهنگی همراه با برنامه‌های متنوع شاد و سخنرانی استاد موحد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی هفته عفاف و حجاب مرکز مازندران با اشاره به راه‌اندازی ستاد و برگزاری جلسه‌های شهرستانی و همکاری و هم افزایی نهادها و دستگاه‌های اداری از شهرداری، فرمانداری، دفتر امور بانوان به عناوین مهم‌ترین برنامه‌های متنوع فرهنگی در هفته عفاف و حجاب شهرستان ساری بیان کرد: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب( دوخت چادر رایگان)، مشاوره اسلامی،کارگاه آموزش خانواده مقاوم، تجلیل از زنان انقلابی تراز اول و دختران محجبه( رجعت به حجاب برتر) و برگزاری همایش‌های عفاف و حجاب با موضوع پوشش زن و غیرت مرد (در سطح رده‌های مقاومت) از جمله برنامه‌های شاخص این هفته هستند.

مسؤول بسیج جامعه زنان مرکز مازندران با اشاره به برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در موضوع عفاف و حجاب در پاک‌های ملل، شمس و دیگر پارک‌های ساری در طول ایام هفته عفاف و حجاب، افزود: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن برنامه‌های امسال با رویکرد جدیدی برگزار می شود و آنهم توجه به انتخاب حجاب برتر توسط دختران جوانی است که پوشش چادر را انتخاب کردند، که با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و حضور اساتید و کارشناسان فرهنگی به شبهات درباره حجاب هم پاسخ داده می‌شود.

لابودی هدف از فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را ترویج سبک زندگی عفیفانه دانست و اظهار کرد: فرهنگ سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه برای مقابله با هجمه های پیش بینی شده دشمن  است.

وی با اشاره به تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه گفت: ایجاد زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی سازمان‌ها و نهادهای مردم نهاد در زمینه عفاف و حجاب از اهداف مدنظر در این ایام است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.