.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۳۵ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران مازندران پرداخت شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور از پرداخت بیش از ۵۳۵ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمد جعفری اظهار داشت: با پیگیریهای به عمل آمده تاکنون ۹۰ درصد از مطالبات گندمکاران مازندرانی پرداخت شد تا کشاورزانی که محصول خود را تا تاریخ ۵ تیر تحویل مراکز خرید شرکت غله دادند وجه گندم خود را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از ۳۴ هزار و ۲۰۰ تن گندم به ارزش ۵۹۶ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال تحویل مراکز خرید شرکت غله گردید که با توجه به ثبت اطلاعات محموله های دریافتی در سامانه در صف انتظار پرداخت قرار گرفتند.

جعفری افزود: با پیگیریهای بعمل آمده گندمکارانی که تا پنجم تیر ماه محصول خود را تحویل مراکز خرید شرکت غله دادند مطالباتشان را به مبلغ ۵۳۵ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال دریافت کردند وبا پیگیری های صورت گرفته مطالبات سایر گندمکاران مازندرانی نیز بزودی پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: خرید تنها از کشاورزانی صورت می گیرد که نام آنها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

جعفری در پایان تاکید کرد: کشاورزان در زمان تحویل محصول، معرفی نامه جهاد کشاورزی، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.