.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کواکبیان: دیگر رویمان نمی‌شود بگوییم از روحانی حمایت کردیم
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی ما برای حمایت از روحانی شب و روز نداشتیم، اما دیگر رویمان نمی‌شود بگوییم از روحانی حمایت کردیم.
 کواکبیان: دیگر رویمان نمی‌شود بگوییم از روحانی حمایت کردیم

به گزارش شمال نیوز، مصطفی کواکبیان با حضور در برنامه جهان‌آرا با تشریح وضعیت انتخاباتی جریان اصلاحات، اظهار کرد: من هیچ حزب اصلاح طلبی را ندیدم که بگوید لاریجانی بهتر از عارف است.

وی با بیان اینکه ما به عملکرد فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی ایراد داریم، اضافه کرد: از اول افرادی در لیست آوردیم که با یکی عکس سلفی گرفتند، اما زنبیل‌شان را جای دیگری گذاشتند، 50 نفر بودند که به عارف رأی ندادند.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در عملکرد از فراکسیون امید دفاع نمی‌کنم، اما بسیاری از واقعیت‌ها را هم نمی‌خواهیم قبول کنیم، گفت: مجلس خود آنگونه که باید در رأس امور باشد نیست، به ما گفتند قرار بود در مجلس خانه‌تکانی شود پس چه شد؟

کواکبیان با تأکید بر اینکه ما اعتراف می‌کنیم که نتوانستیم آنگونه که در زمان انتخابات حرف زدیم را عمل کنیم، افزود: ما دیگر نه لیستی خواهیم بست و نه کاندیدای ما علی لاریجانی است، زیرا لاریجانی نه اصلاح‌طلب است و نه خودش و نه ما او را اصلاح طلب می‌دانیم.

وی با اعلام اینکه در دولت مطرح شده که اصلاح‌طلبان دولت را از بین می‌برند، تازه ما بدهکار هم شده‌ایم، عنوان کرد: زمانی ما برای حمایت از روحانی شب و روز نداشتیم، اما رویمان نمی‌شود بگوییم از او حمایت کردیم، لازم نیست ما با اصلاح‌طلبی که بخواهد لزوماً با دولت زلفش گره بخورد، هماهنگ باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.